• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ulkonäkö uusiksi - Union Jack ?

Paikalliseen mainosteippauksia tekevään firmaan vaan toi kuva tai oma suunnitelma kädessä mars!

Ite olen kans käyny kyselemässä ratkaisuja omien visioiden toteuttamiseen ja suunnilleen kaikki käy kun vaan on hyvä kuva tulevasta tuotteesta.

Ja tarra kyllä pysyy kiinni ku tauti! Vedin tarralla oman auton keulan uusiksi eikä ole osoittanut minkäänlaista repsottamista vaikka hiukan hätäsesti tuli teipit liimailtua.

Tietty voi maalauttaakkin, mutta sit alkaa euro vaihtaa omistajaa ihan eri tahtiin
tounge.gif

Itsellä käy aina toisinaan visiot mielessä, mutta en ole koskaan lampsinut teippifirmaan. Syy on se, kun ei ole mitään käsitystä hinnoittelusta. Onko sinulla jotain visio, mitä tuollainen teippaus maksaa? 30€, 70€, 200€, 300€?

Mitä maalaus maksaa?

t. laiska

Tuommoinen maalaus maksaa omaisuuden. Tuossa on kolme teippausvaihetta, kolme ruiskumaalausvaihetta sekä mustien reunalinjojen maalaaminen. Kuvan lipusta joutuu heijastamaan projektorilla tai sitten 3:lla eri sabluunalla paikottaa värit.

Minä veikkaan, että tuon työn hinta on tonnin luokkaa +/- joitakin satasia.

-M

Omaan cbx;ään muutama hassu teipin pala 3 eri väriä teippifimasta maksoi 40 euroa ja ite sain leikellä teipit oikeaan muotoon.

Tuommoinen maalaus maksaa omaisuuden. Tuossa on kolme teippausvaihetta, kolme ruiskumaalausvaihetta sekä mustien reunalinjojen maalaaminen. Kuvan lipusta joutuu heijastamaan projektorilla tai sitten 3:lla eri sabluunalla paikottaa värit.

Minä veikkaan, että tuon työn hinta on tonnin luokkaa +/- joitakin satasia.

-M
Kiitos!

Itsellä käy aina toisinaan visiot mielessä, mutta en ole koskaan lampsinut teippifirmaan. Syy on se, kun ei ole mitään käsitystä hinnoittelusta. Onko sinulla jotain visio, mitä tuollainen teippaus maksaa? 30€, 70€, 200€, 300€?

Mitä maalaus maksaa?

t. laiska
Ei ole mitn suoraa tietoa teippauksen hinnasta, mutta luulen, että 300€ on lähempänä ku 100€.

Oman auton konepellin keskiosan teippaus ottaa n.70€ töineen. Yhdellä värillä ja melkeen suoralle pinnalle.

Kyllä tollanen erikoistyö ottaa aina omansa, mutta jos se miellyttää silmää niin on se silloin sen arvonen
thumbs-up.gif

Voin käydä kysymässä paikallisesta hiukan arviota (saattaa mennä loppuvkoon)!

Hätähätää kävin aamulla kysäsemässä suuntaa antavaa hintaa moiselle teippaukselle niin paikallinen firma arpo hinnaksi alv 0%:lla 400-500 ekee töineen... Tossa ei siis ole tingitty mitn.

Halpaa ei ole, mutta elämä on
tounge.gif

Back