Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän samoilla linjoilla, nyt ei viitsi investoida pahemmin rahaa. Jätän varmaan orkkisvalon paikalleen ja väännän jonkun hässäkän alle. Vilkut pitää tod.näk. vaihtaa vähän nätimpiin...Kaveri on laittanut 9ärräänsä takakatteen alle pelkästään suoran muovilevyn. Toimii yllättävän hyvin jos vain takarenkaan päälle jää tarpeeksi joustotilaa. Omassa härvelissä ei olisi jäänyt, niin tein muovilevystä orkkismallia mukaillen uuden. Jätin vain sen rekisteritelinelokasuojajatkehässäkän pois. Tulos ei ole ihan niin kliini, mutta huomattavasti parempi kuin orkkis.
EDIT: Näkyy tossa mun avatarissa heikosti jos oikein tihrustaa.
Minä ainakin raakasti sahasin alkup. lokarin poikki. Sen saa sitten muovihitsaamalla orggikseks jos haluaa.Vähän samoilla linjoilla, nyt ei viitsi investoida pahemmin rahaa. Jätän varmaan orkkisvalon paikalleen ja väännän jonkun hässäkän alle. Vilkut pitää tod.näk. vaihtaa vähän nätimpiin...
Kun olen viimeksi rakennellut legoilla niin kerropa vähän tuosta muovilevytempusta. Mistä, minkälaista ja miten se taipuu, lämmittämällä? En halua tuhota mitään koska pyörä pitää olla laitettavissa takaisin alkuperäiseen kuntoon. Mites kilven kiinnitys? Teitkö itse telineen?
Ei kuvaa sattuis olemaan?Muovilevytemppu tapahtui niin, että kävelin etolaan ja aloitin kyselyn muoveista ja niiden hinnoista. Ostin sit sitä halpaa tavaraa (nimikettä en muista), joka on aika pehmeää ja jonkin verran taipuisaa. Mittään jyrkkiä kulmia tai kahteen suuntaan taipuvia mutkia siitä ei voi kuitenkaan tehdä.
Juuh, kokeilin eilen samaa. Taitaa olla kelmupäivät nyt viikonloppuna.Elmukelmukin kestää uretaania. Kerran on kokeiltu. Silloin ei tosin uretaani kuivunut. Mut siihen tais olla syynä muoto eikä kelmu...