• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Undertray

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei ne kuvat näköjään tule tuonne albumi-osioon. On se nyt perkele! Mä laitoin ne kuvat 1. kerran 3.12 ja ei näy. On siellä jonkun kuvia 5.12 laitettuna. Eilen yritin uudestaan, eipä näy ei!!!

Fakin fak!!!

YLLÄPITÄJÄT HOI ! HERÄTYS!!

Tarttis tehrä jotain
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Kavin hyvaksymassa ne kuvat. Jos ei meinaa yllapito (tai moderaattorit) noita kayda laittamassa, niin kannattaa arvalla vaikka laittaa privaa jollekkin, ei paljon moderaattorikaartia nykyaan kiinnosta muut toimenkuvaan kuuluvat hommat (joita on paljon btw) kun provota ja deletoida..

Ei ne kuvat näköjään tule tuonne albumi-osioon. On se nyt perkele! Mä laitoin ne kuvat 1. kerran 3.12 ja ei näy. On siellä jonkun kuvia 5.12 laitettuna. Eilen yritin uudestaan, eipä näy ei!!!

Fakin fak!!!

YLLÄPITÄJÄT HOI !  HERÄTYS!!

Tarttis tehrä jotain  
mad.gif
mad.gif
mad.gif
Juba juba!

Nyt ovatten albumissa, joten kaikki innokkaa tiiraamaan!

Hyvähyvähyvähyvä!
062802jumpie_prv.gif

Ja helposti tämäkin onnistui
crazy.gif

Se on ton albumin ominaisuus, sinne kun rekisteroityy erikseen, niin kuvat tulevat lapi ihan ilman eri hyvaksyntaa, kuten lahes 100% kuvista tulee, harvinaisempaa kamaa nama hyvaksymista tarvitsevat.

Ankaraa taistelua se vaati, mutta voitoksihan tää lopulta kääntyi.
wink.gif

Ei ole paljon kommenttia kuvista satanut?!

Kuva ilmeisesti valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa! Livenä ero vanhaan on kyllä huomattava, mutta tottapuhuakseni kuvista ei ihan helposti kokonaisuutta hahmota...

Nooh, kyllä teillä vielä hermot siihen alkuperäiseen häksättimeen menee!!
tounge.gif

Noniin!
GFS:n kuvista onkeen ottaneena muokkasin itsekin Daytonaa. Muuttuu pyörä ihan eri näköiseksi!
smile_org.gif
Minivilkut on myös edessä. Vaimentajan kannatin ja ketjusuoja vaihdettu rosteriksi made by käsityö! Tosin sukulainen puuhasteli nuo rosterit, metallimies kun on henkeen ja vereen.

Edit: Nyt sain tehtyä oman albumin, missä noi kaikki kuvat on kasassa ja helpommin nähtävissä.

Daytonan muutokset

Tässä on ihan kanssa itse tehty perän siistiminen...
eikä ollut ohjeita, itse kattelin mistä huitasen sen poikki, ja sit vaan kaunistelua... itse tein telineen 3mm alumiinista ihan käsityönä...

ja se käsityön kukkanen on tämän moinen :
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....8&pos=0

Edit: kilpi oli irti vielä alareunastaan tossa kuvassa.

tuli muuten tilattua italiasta(red racing parts) S4:een undertray. n.170e. rahteineen ja kotia tuotiin. Kyllä se kummasti muutti pyörän näköä.

Back