Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asia ei sen enempää mulle kuulu, mutta tiedustelen, että antaakos ne siellä Heinolla lasia koeajoon, vai joutuuko sieltä ostamaan ns. possun säkissä?Joko ostit pleksin ?
Mulla olis ZTechnikin VStream Typ Z2452 myytävänä.
Se on se pienempi noista plekseistä, mutta se isompi on kyllä sellainen surffilauta, että en sitä suosittele.
Ostin RM. Heinolta pari viikkoa sitten. On ollu alle 100km ajossa, siis kuin uusi. Ei vaan sopinut mulle.
Uuden hinta 205 EUR, tän saat 140Eur:lla.
Vai noin on huonosti asiat!Ei anna koeajoon, ainakaan mulle eivät antaneet.![]()
Kysyin sitä kyllä.
Eli sika oli ostettava säkissä.
Jos joku tarvii K1200GT:n ZTechnikin VStream Typ Z2452 pleksiä, multa saa halvalla "uuden".
jukka.ahlstedt@gmail.com
Jos olet yli 180cm tai pitkäselkäinen, niin ei tarvitse kokeilla. Itse olen 182cm ja tallista löytyy sekä lyhyt että korkeampi. Korkeampikin on liian lyhyt tuottaakseen täydellisen suojan turpulensseilta ja melulta. Pleksi yläasennossa tahtoo päätä vatkata moottoritievauhdeissa ja on pakko kyyristyä tai laskea pleksiä melun kustannuksella. Lyhyemmillä uskoisin korkeamman pleksi suovan mainion suojan.Olisi kiva kokeilla olisiko GT:n orkkis korkea pleksi enempi minun makuun, mutta tulee turhan kalliksi ostella laseja, ajaa muutama kilometri ja sitten kaupata niitä pilkkahintaan.
No kyllä minä ihan alkuperäisen normaali pleksin takanakin pärjään![]()
Puhut asiaa pozo![]()
Olisi kiva kokeilla olisiko GT:n orkkis korkea pleksi enempi minun makuun, mutta tulee turhan kalliksi ostella laseja, ajaa muutama kilometri ja sitten kaupata niitä pilkkahintaan.
No kyllä minä ihan alkuperäisen normaali pleksin takanakin pärjään![]()