• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uudemman GT:n ZTechnik pleksit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juha T
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juha T

New member
MP messuilla bonggasin että ZTechnik:llä on tullut uudempaan GT:hen myös vielä korkeampi pleksi. Onkos kokemuksia tuosta korkeasta pleksistä? Vaikutti jo niin korkealta että siitä varmaan tsiikaillaan ala-asennossakin lasin läpi  
blush.gif

Arvon nyt kumman noista sitten hankin  
062802moto_prv.gif

Joko ostit pleksin ?
Mulla olis ZTechnikin VStream Typ Z2452 myytävänä.
Se on se pienempi noista plekseistä, mutta se isompi on kyllä sellainen surffilauta, että en sitä suosittele.
Ostin RM. Heinolta pari viikkoa sitten. On ollu alle 100km ajossa, siis kuin uusi. Ei vaan sopinut mulle.
Uuden hinta 205 EUR, tän saat 140Eur:lla.

Joko ostit pleksin ?
Mulla olis ZTechnikin VStream Typ Z2452 myytävänä.
Se on se pienempi noista plekseistä, mutta se isompi on kyllä sellainen surffilauta, että en sitä suosittele.
Ostin RM. Heinolta pari viikkoa sitten. On ollu alle 100km ajossa, siis kuin uusi. Ei vaan sopinut mulle.
Uuden hinta 205 EUR, tän saat 140Eur:lla.
Asia ei sen enempää mulle kuulu, mutta tiedustelen, että antaakos ne siellä Heinolla lasia koeajoon, vai joutuuko sieltä ostamaan ns. possun säkissä?

t. pozo

062802moto_prv.gif

Ei anna koeajoon, ainakaan mulle eivät antaneet  
033102ass_1_prv.gif
.
Kysyin sitä kyllä.
Eli sika oli ostettava säkissä.

Ei anna koeajoon, ainakaan mulle eivät antaneet  
033102ass_1_prv.gif
.
Kysyin sitä kyllä.
Eli sika oli ostettava säkissä.

Jos joku tarvii K1200GT:n ZTechnikin VStream Typ Z2452 pleksiä, multa saa halvalla "uuden".

jukka.ahlstedt@gmail.com
Vai noin on huonosti asiat!  
sad_orig.gif

On se kumma kun kokonaisia moottoripyöriä annetaan koeajoon ja kypäriäkin annetaan kokeiltavaksi niin yhtä mokomaa pleksinpalaa eivät anna koeajoon.  
nixweiss.gif

Tuo Jenkkilän CeeBaileykin vaihtaa lasin toiseen, jos on tullut tilatuksi väärän kokoinen. Toimii tietysti hyvin sillä mantereeella, ja toimisi tietysti täältäkin käsin, mutta nuo Suomesta edestakaisin lähettelyt tietysti vie hommalta mielekkyyden.

Se, että lasi pienellä koeajolla muka menisi jotenkin pilalle eikä sitä voisi myydä uutena on ihan turhaa puhetta. Kyse on vielä polykarbonaattipleksistä, joka ei varmasti viiden- kymmenen kilsan koeajolla miksikään mene...

Ja jos sitä pelätään, niin mikseivät sitten pidä yhtä kappaletta demoversiona, luulisi onnistuvan kun ei noissa Z-Technikin laseissa edes ole samanlaista korkeus-, väri-, tai muotokokoelmaa kuin CB:llä on.

Kehnoa asiakaspalvelua, eikä ollenkaan RM Heinon tapaista, sanon minä!

t. pozo

062802moto_prv.gif

Puhut asiaa pozo
bowdown.gif

Olisi kiva kokeilla olisiko GT:n orkkis korkea pleksi enempi minun makuun, mutta tulee turhan kalliksi ostella laseja, ajaa muutama kilometri ja sitten kaupata niitä pilkkahintaan.

No kyllä minä ihan alkuperäisen normaali pleksin takanakin pärjään
sport05.gif

Olisi kiva kokeilla olisiko GT:n orkkis korkea pleksi enempi minun makuun, mutta tulee turhan kalliksi ostella laseja, ajaa muutama kilometri ja sitten kaupata niitä pilkkahintaan.

sport05.gif
Jos olet yli 180cm tai pitkäselkäinen, niin ei tarvitse kokeilla. Itse olen 182cm ja tallista löytyy sekä lyhyt että korkeampi. Korkeampikin on liian lyhyt tuottaakseen täydellisen suojan turpulensseilta ja melulta. Pleksi yläasennossa tahtoo päätä vatkata moottoritievauhdeissa ja on pakko kyyristyä tai laskea pleksiä melun kustannuksella. Lyhyemmillä uskoisin korkeamman pleksi suovan mainion suojan.

Asensin kokeeksi lisäkorotuspalan korkeamman pleksin päälle ja se toimii odotetusti - eliminoi turpulensseja.

Puhut asiaa pozo  
bowdown.gif

sport05.gif

Jos haluat koklata orggis pitkää pleksiä niin lähetä yv:tä niin eiköhän se järjesty. Omassa kokoelmassa on nyt jo kolme ruutua
crazy.gif

Onko kenelläkään kokemuksia (RT) Heinolla myynnissä olevasta
ZTechnik'n VStream X-Tall-pleksistä mikä on 10 cm korkeampi kuin alkuperäinen.

Back