• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uudempaa pyörää hankkimassa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JCBR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JCBR

New member
Nyt on aivan huikea moottoripyöräkuume, CBR 600F myynnissä -Linkki- ja uudemman pyörän metsästys on alkanut. CBRssä on mielestäni turhan kyykky ajoasento, eli enemmän matkapyörän oloista ja puolikatettua haen.

Mielessä on käynyt seuraavat pyörät: Yamaha FZ6-S (ja FZS), Suzuki GSF 600 S ja jopa enduro BMW 650 GS koska aikoinaan oli enduro alla.

Olen 188cm "piuha" ja haluaisin lisää mielipiteitä ajoasennosta sunmuista tyyppivioista yms. koska en osaa päättää!!  
tounge.gif
on jo lähellä että haen FZ6-S itselleni, mutta mietiskelen tässä pari päivää vielä. Tietysti saa ehdottaa muita ja hintaluokkaa ~5000€!

Kiitoksia vastauksista etukäteen!

Miten ois vaikka joku vm:2004 kawasaki Z 750, korkea ajoasento ja räyhäkkään näköinen
thumbs-up.gif

Joko saa sanoa, että vähintään tonninen sen pitää olla.
baaa.gif

baaa.gif
Tietty haluaisin tonnisen.. mut ei vaan pysy samoissa hinnoissa. Pitäis joko ostaa vähän vanhemman tai enemmän ajetun. Mielummin ostan vm ~2004, 600cc ja vähemmän ajetun. Kyl tos FZ6-S pitäis potkua riittää, että ei heti kaipaa isompaa.
nixweiss.gif

osta siskon pyörä...nettimoto id:742181
on muuten pirun hyvä ja kuin uusi. pidetty kuin kukkaa kämmenellä...eikä ole hinnalla pilattu...

baaa.gif
Tietty haluaisin tonnisen.. mut ei vaan pysy samoissa hinnoissa. Pitäis joko ostaa vähän vanhemman tai enemmän ajetun. Mielummin ostan vm ~2004, 600cc ja vähemmän ajetun. Kyl tos FZ6-S pitäis potkua riittää, että ei heti kaipaa isompaa.  
nixweiss.gif
Tervehdys Savosta aurinkoiseen Vaasaan(intti aika vaasassa jolloin oli tarroja jotain "souligast i vasa" varmasti kirjoitin jotenkin väärin, mutta joka osaa korjatkoon jos haittaa.

Mutta asiaan. Ostin tänä keväänä uuden fz6 s2:n ja olen ajanut sillä vasta 1200km eikä ole muuta moitittavaa, kun yhden kerran nykimistä mootorijarrutuksella.

Etsin itselleni pyörää 2 kesää ja koeajoin paljon pyöriä ja ihastuin fzs ja fz6 voitti kun siinä ei ole pakoputket matkustajan kiusana. Ajo asento on tosi hyvä minulle joka olen selkävaivainen ja 186cm 80kg.

Back