Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikkeestä on kyselty niin moneen kertaan, että enää ei kehtaa. Kuulemma katsastuskonttorista on homma kiinni.Eikös tuolta konttorilta saa kilvet odottaessa? Vai onko liike luvannu hoitaa ja unohtanu?
EE-speed on kyseessä. Kävin lauantaina varmistamassa, että pyörä tosiaan on kaupassa ja mun nimi oli tankin päällä lapussa. Ja pyörän maksoin heti kun sain tiedon, että se on tullut Suomeen eli toissa maanantaina. No onneksi tällä viikolla ollut taas vähän kylmempää niin ei harmita niin paljon. Mutta kyllähän tuo polte silti on melkoinen päästä ajelemaan.Kerro nyt meille muillekin mikä liike on kyseessä.
Soitin taas eilen ee-speediin ja kyselin pyörästä. Vika ei kuulemma ole AKE:ssa vaan katsastuskonttorissa. Siellä on kuulemma yksi ainoa kaveri joka noita kilpihommia tekee ja sitten kun häntä ei huvita tehdä, niin kestää. Tuntuu kyllä aika uskomattomalta tuo selitys.Kilpiin ei saa, kun paperit ei ole kunnossa ja paperit on jumissa AKE:lla. Itsellä mennyt nyt viikko, normaalisti tulee sieltä kuulemma noin päivässä pyörän perässä. Eli ei taida olla nyt liikkeestä kiinni.
Onhan tuo aikamoinen selitys kyllä... Yleensä katsastuskonttoreilla on useampia virkailijoita jopa täällä iloisessa itäsuomessakin. Kahteen pyörään olen itse käynyt kilven konttorilta ja aikaa on mennyt itse asioitiin kymmenisen minuuttia.Soitin taas eilen ee-speediin ja kyselin pyörästä. Vika ei kuulemma ole AKE:ssa vaan katsastuskonttorissa. Siellä on kuulemma yksi ainoa kaveri joka noita kilpihommia tekee ja sitten kun häntä ei huvita tehdä, niin kestää. Tuntuu kyllä aika uskomattomalta tuo selitys.
Käyhän henkilökohtaisesti EE-speedissä, jos ei nyt jo ole kilvissä niin silloin on papereissa epäselvyyksiä ja nuo selitykset yhdestä katsastusmiehestä ovat sitten aivan p....seestä, anna heille pari päivää aikaa ja jos ei onnistu vaadi kaupan purkua.Onhan tuo aikamoinen selitys kyllä... Yleensä katsastuskonttoreilla on useampia virkailijoita jopa täällä iloisessa itäsuomessakin. Kahteen pyörään olen itse käynyt kilven konttorilta ja aikaa on mennyt itse asioitiin kymmenisen minuuttia.Soitin taas eilen ee-speediin ja kyselin pyörästä. Vika ei kuulemma ole AKE:ssa vaan katsastuskonttorissa. Siellä on kuulemma yksi ainoa kaveri joka noita kilpihommia tekee ja sitten kun häntä ei huvita tehdä, niin kestää. Tuntuu kyllä aika uskomattomalta tuo selitys.
Eikös se ole helpointa kun pyydät kauppiaalta paperit ja käyt itse hakemassa kilven. Meinaan jos tämä vaihtoehto ei käy myyjälle niin sitten on papereissa hämminkiä.
Edittiä: Ja ainahan sitä voi ehdotella myyjälle kaupan purkua, käsittääkseni olit jo maksanutkin pyörän. Tosin ainakin meilläpäin on käytäntö että raha vaihtaa omistajaa vasta kun ajokki on kaikinpuolin valmis ajoon ja kilvissä etc.
Täytyy puolustella. Espoossakin yhdellä suurella katsatuskonttorilla on ainoastaan yksi vakituinen henkilö joka noita ENSIrekisteröintejä tekee.Soitin taas eilen ee-speediin ja kyselin pyörästä. Vika ei kuulemma ole AKE:ssa vaan katsastuskonttorissa. Siellä on kuulemma yksi ainoa kaveri joka noita kilpihommia tekee ja sitten kun häntä ei huvita tehdä, niin kestää. Tuntuu kyllä aika uskomattomalta tuo selitys.Kilpiin ei saa, kun paperit ei ole kunnossa ja paperit on jumissa AKE:lla. Itsellä mennyt nyt viikko, normaalisti tulee sieltä kuulemma noin päivässä pyörän perässä. Eli ei taida olla nyt liikkeestä kiinni.
On se Espoo sitten ilmeisesti pieni paikka, täällä meilläkin Joensuussa on kolmekin konttoria missä tehdään ensirekisteröintejä kauppiaitten lisäksi.Täytyy puolustella. Espoossakin yhdellä suurella katsatuskonttorilla on ainoastaan yksi vakituinen henkilö joka noita ENSIrekisteröintejä tekee.
Siellä tosin homma pelannut saman päivän aikana. Sitten jos ko. henkilö on kipeänä tms äkillistä, eikä korvaavaa henkilöä ole paikalla, sitten kestää.