Uudet kusiaiset testissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jiipee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jiipee

New member
TWO:n huhtikuun numerossa oli 600-kuutioisten testi. Suzuki (gsx-r 600) voitti (tosin marginaalisella erolla), Honda (600RR) oli toinen, Kawa (ZX-6R) kolmas, Triumph (Daytona) neljäs ja yllätys yllätys Yamaha (R6) vasta viimeinen.

Suzukin kone on ilmeisen onnistunut tekele, sillä vääntö ja teho keskialueella oli ihan kawan luokkaan huolimatta pienemmästä kuutiotilavuudesta. Lisäksi suitsa kellotti suurimmat huiput. Myös jarruja kehuttiin erinomaisiksi. Kaikkea en muista näin ulkoa, mutta yleisesti ottaen suzuki sai kehuja lähes joka osa-alueella. Ajoasentoa ja penkkiä pidettiin myös kyseisen luokan parhaimmistoon kuuluvana.

No se oli vasta ensimmäinen testi, mihin minä törmäsin. Täytyy kuitenkin myöntää, että hyvältä näyttää. No sen verran on oma lehmä ojassa, että itelle on tulossa tuo seiskapätkä...

Mutta mites se menetetty vääntö?
wink.gif

Oletkos nähnyt tän:
http://www.motorwereld.be/images/nieuws/gsxr750Site.wmv

Pitäsköhän vaihtaa pienempään, musiikkia korville toi yläkierrosten laulu..
Joo nähty, tai siis kuultu on. Jostain kumman syystä meikäläisen mediaplayeri ei suostu näyttämään kuvaa. Aika iloisesti laulaa...

Yleisesti kysymys suzukin omistajille (erityisesti gsx-r:ien). Tuossa TWOn:n testissä suzuki sai miinuksia laadusta ja olen muualtakin samanlaisia huhupuheita kuullut. Mikä on käytäntö esim. teippien yms. suhteen

Perkele ku sais yhdistettyä tollaset kierrokset nykyiseen vääntöön.. Taitaa vaan olla aika mahdoton yhdistelmä.
Totta turiset. Mietin tässä hiljaa itsekseni, että JOS olisin uutta pyörää hankkimassa, niin tonnisen sijaan harkitisisin vakavasti tuota seiskapätkää. Tehoa kuitenkin piisaa ja ketteryyttä. Voi olla, että tämä peli syö aamiaiseksi muutamia kilosia...  
eek.gif

Tulisikohan ensi vuonna joku 20-vuotisjuhlamalli...  
baaa.gif

Oletkos nähnyt tän:

Joo nähty, tai siis kuultu on. Jostain kumman syystä meikäläisen mediaplayeri ei suostu näyttämään kuvaa. Aika iloisesti laulaa...

Yleisesti kysymys suzukin omistajille (erityisesti gsx-r:ien). Tuossa TWOn:n testissä suzuki sai miinuksia laadusta ja olen muualtakin samanlaisia huhupuheita kuullut. Mikä on käytäntö esim. teippien yms. suhteen
Taitaa puuttua codekki jos ei suostu näyttämään. Kandee asentaa Ace Mega Codecs Pack, siinä on ihan kaikki:
http://acemcp.uw.hu/ACEMCP595PROBETA2.exe

Aika iso paketti, mut ei sit tartte enää ihmetellä codekkien kanssa, kunnes taas joku tekee uuden version
tounge.gif

Onko noiden teippauksissa ollut jotain ongelmia?

Nimim. GSXR kiikarissa.

Jos kuussatku pärjäs hyvin testissä niin on sen isoveljenkin pakko olla hyvä! Enää pari viikkoa ja sitten tiedän millainen seiskapuolikas on ajaa  
062802jumpie_prv.gif

Jos kuussatku pärjäs hyvin testissä niin on sen isoveljenkin pakko olla hyvä! Enää pari viikkoa ja sitten tiedän millainen seiskapuolikas on ajaa  
062802jumpie_prv.gif
Samat on aatokset täälläkin suunnalla. No jos saat omasi aikaisemmin ajoon kuin minä, niin laitapa raporttia tänne. Minkäs värinen sulle muuten tulee.

TWO = Two Wheels Only löytyy hyvin varustetuista lehtipisteistä, esim. akateemisesta tms. Ei ehkä ihan Performance Biken tasoa, mutta ihan hyvä lehti.

Tilu:

Sinuakin siis kiinnostaa tuo GSX-R600:n hankinta. Muistaakseni sinäkin harkitsit vielä talvella SV1000/S:aa.

Oma valintani kääntyi kuitenkin tuon GSX-R600:n suuntaan.

Oletko kysellyt jo tarjouksia kyseisestä pyörästä ?

Itse olen jo päättänyt, mistä k.o. pyörän tilaan. Tarjouksissa ja palvelussa (tai sen olemattomuudessa) oli suuria eroja. Kaupat on tarkoitus tehdä maanantaina 15.03.

Kannattaa todella laittaa tarjouskyselyitä useampaan paikkaan, naurettavimmat tarjoukset voi karsia heti kättelyssä pois ja jatkaa kaupantekoa hyviä tarjouksia tehneiden kanssa.

A.D.

TWO = Two Wheels Only löytyy hyvin varustetuista lehtipisteistä, esim. akateemisesta tms. Ei ehkä ihan Performance Biken tasoa, mutta ihan hyvä lehti.
biggrin.gif
Lehti ostettu ja testi luettu... oli kyllä aika "järkyttävää" Suzuki hehkutusta  
033102beer_1_prv.gif

Niin ainoa moite koski pyörän viimeistelyä tai tarkemmin sanottuna tarrojen liimausta. 
eek.gif
Onks noissa Suzukien tarroissa muka ollut ongelmia. Ei ainakaan mun kahdessa edellisessä suitzassa  ollut mitään ongelmia tarrojen kanssa
kaboom.gif

No, eiköhän se halvin gsx-r600 -04 löydy osoitteesta www.ee-speed.com , tuolla lukee 13000e, mutta esim nettiautossa ko. firman hinta tuolle mopolle oli 12490e, eli siihen vaan tinkimään.

Ens viikolla tulis allekirjottaneen 750 suomeen. Vesi kielellä ajokelejä odotellessa...
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
Samat on aatokset täälläkin suunnalla. No jos saat omasi aikaisemmin ajoon kuin minä, niin laitapa raporttia tänne. Minkäs värinen sulle muuten tulee.

Musta/hopea/pun olis tulossa! Joo täytyy inffoilla kun pyörä on maisemissa. Tulee tietysti sinä aikana kun olen talvilomalla eli viikolla 12...

A.D

Tilu:

"Sinuakin siis kiinnostaa tuo GSX-R600:n hankinta. Muistaakseni sinäkin harkitsit vielä talvella SV1000/S:aa.

Oma valintani kääntyi kuitenkin tuon GSX-R600:n suuntaan.
A.D. "

6GSXR tai SV650S ovat oikeastaan vaihtoehdot. Pyörät ovat oikeastaan täsin erilaiset pientä kokoa ja painoa lukuunottamatta.
SV1000 ei oikeastaan muutu nykyisestä TL:stä mihinkään (paitsi vähemmän tehoa).

Tarjouksia en ole vielä kysellyt kun nykyinen TL on vielä tallella. Koitan myydä joko suoraan pois tai vaihdan sitten kun ajokelit alkaa.

062802jumpie_prv.gif

Musta/hopea/pun olis tulossa! Joo täytyy inffoilla kun pyörä on maisemissa. Tulee tietysti sinä aikana kun olen talvilomalla eli viikolla 12...
Itelle tulee se perinteinen sinivalkoinen. Kuussataset on jo maassa (ainakin siellä, mistä omani ostin) ja seiskapuolikkaita odotellaan parin viikon kuluessa.

Häpi:

Tuossa ee.speed.com:in hinnoissa lienee sisällä jo toimituskulut (luovutushuolto, jne) ?

Tuohon hintaan pyörä on ilmeisesti myös käytävä noutamassa liikkeestä paikan päältä ?

A.D.

Oletkos nähnyt tän:

Taitaa puuttua codekki jos ei suostu näyttämään. Kandee asentaa Ace Mega Codecs Pack, siinä on ihan kaikki:
http://acemcp.uw.hu/ACEMCP595PROBETA2.exe

Aika iso paketti, mut ei sit tartte enää ihmetellä codekkien kanssa, kunnes taas joku tekee uuden version  
tounge.gif
No nyt sain tuon katsottua kuvan kera...AI AI AI! Olipa mahtavaa menoa.

Back