jiipee
New member
TWO:n huhtikuun numerossa oli 600-kuutioisten testi. Suzuki (gsx-r 600) voitti (tosin marginaalisella erolla), Honda (600RR) oli toinen, Kawa (ZX-6R) kolmas, Triumph (Daytona) neljäs ja yllätys yllätys Yamaha (R6) vasta viimeinen.
Suzukin kone on ilmeisen onnistunut tekele, sillä vääntö ja teho keskialueella oli ihan kawan luokkaan huolimatta pienemmästä kuutiotilavuudesta. Lisäksi suitsa kellotti suurimmat huiput. Myös jarruja kehuttiin erinomaisiksi. Kaikkea en muista näin ulkoa, mutta yleisesti ottaen suzuki sai kehuja lähes joka osa-alueella. Ajoasentoa ja penkkiä pidettiin myös kyseisen luokan parhaimmistoon kuuluvana.
No se oli vasta ensimmäinen testi, mihin minä törmäsin. Täytyy kuitenkin myöntää, että hyvältä näyttää. No sen verran on oma lehmä ojassa, että itelle on tulossa tuo seiskapätkä...
Suzukin kone on ilmeisen onnistunut tekele, sillä vääntö ja teho keskialueella oli ihan kawan luokkaan huolimatta pienemmästä kuutiotilavuudesta. Lisäksi suitsa kellotti suurimmat huiput. Myös jarruja kehuttiin erinomaisiksi. Kaikkea en muista näin ulkoa, mutta yleisesti ottaen suzuki sai kehuja lähes joka osa-alueella. Ajoasentoa ja penkkiä pidettiin myös kyseisen luokan parhaimmistoon kuuluvana.
No se oli vasta ensimmäinen testi, mihin minä törmäsin. Täytyy kuitenkin myöntää, että hyvältä näyttää. No sen verran on oma lehmä ojassa, että itelle on tulossa tuo seiskapätkä...