• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uudet nahat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chd
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Chd

New member
Hommasin tuon Richan monzan ja sliderit, kysymys kuuluukin että kannattaako noita jotenkin käsitellä ennen käyttöä? Ja onko jotain poppakonsteja miten ne housut saisi mahd. nopeesti muokkautumaan jalkaan? Kun vähän jäykät ovat  
smile_org.gif

033102ass_1_prv.gif
Kenet meinaat saada saunaan mukaan kun olet tulossa nahkahousut jalassa.... taitaan olla ruotsin poika.
biggrin.gif
biggrin.gif

Itse rasvasin valjasrasvalla. Se on hyvää ja halpaakin vielä, esim. Tallipoika 5,4e 500ml purkki. Sitä ei vaan kannata laittaa liikaa ettei nahka veny.

Täällä mm. keskustelua asiasta:
Klicks
Klacks
Klocks

Itse aion muokata nahat pitämällä päällä, vaikka hankalalta tuntuu. Siis en ala uutena mitenkään rasvailemaan tms. Kyllä ne siitä muokkaantuu, ehkä...
crazy.gif
... *nim. nahkainen kokovartalotukisukka päällä*
biggrin.gif
.

Mä suihkuttelin Richa:n uuden takin ja housut tämmösellä "Tana Waterproofer" spray purkilla jonka sain kun ostin nahkarotsin viime syksynä, myyjä suositteli sitä laitettavaks ennen käyttöä, eipä siitä kai haittaakaan ole. Saa nähä miten vaikuttaa sit ku lähden sateille ajeleen, kortti odottelee (vieläkin) itseään..

Back