Uudet rekisterikilvet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maRk1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

maRk1

New member
Onko joku saanut joltain konttrilta uuden näköisiä kilpiä?

10akk_160x72.jpg

AKE

sanoi:
Kilvissä olevien numeroiden ja kirjainten määrä pysyy ennallaan. Numeroita on edelleen enintään kolme ja kirjaimia kaksi tai kolme. Kilpien koko säilyy samana.

Eikös tossa lapulla tuu vähän ahdasta jos yläriville yrittää tunkea 3 numeroa?

Pari viikkoa sitten hain kokonaan uudet kilvet konttorilta ja wanhaa mallia tuli

Hauskasti ovat arvioineet kombinaatioiden riittävän vuoteen 2032..
tounge.gif

Eikö 2030 olisi ollut riittävä tarkkuus.

Tämmönen minulle tuli alkukevväästä tippunhen tilalle...ja tilasin samalle tunnukselle kuin minulla oliki eli tuli uus mistä-sitten-tilasivatki.

Ei mene mun jakeluun, kuinka voi muka loppua kirjain/numero kilvet.

Mahdollisia kilpiähän on tolkuton määrä.

toi on ainoa virallinen käytössä oleva vetomies kilpi. ilman sellaista ei ole vetomies.
Jep, täysin samaa mieltä
buttrock.gif
Kuinkas kauan tuollaisella lapulla saa ajella ennenkuin sitä on joku virkaintoinen ruuvailemassa irti?

Englannissahan ne kovasti tykkää noista minikilvistä ja ei ilmeisesti kauheasti tule edes virkavallalta tukkapöllyä. Suomen ollessa about 10 astetta takakireämpi paikka niin luulisi olevan mp-poliisi takalaudassa jo ensimmäisellä testiajolla.

Eikös enduro- ja trial pyöriin ole kuskit itse tehneet hieman pienempiä ja pehmeämmästä materiaalista (joku suht suorana pysyvä muovi) kilpiä? Tietty, ne vehkeet ei niin paljoa liiku tiellä.

Kuinkas kauan tuollaisella lapulla saa ajella ennenkuin sitä on joku virkaintoinen ruuvailemassa irti?

Englannissahan ne kovasti tykkää noista minikilvistä ja ei ilmeisesti kauheasti tule edes virkavallalta tukkapöllyä. Suomen ollessa about 10 astetta takakireämpi paikka niin luulisi olevan mp-poliisi takalaudassa jo ensimmäisellä testiajolla.
No mä olen ajanut tuolla kilvellä koko tämän kesän, 2 kertaa pysäytetty mopon kanssa ja kummallakaan kerralla ei vissiin edes katsoneet tuota kilpeä... tai ei ainakaan sanoneet siitä mitään. Tarralla tehty ja livenä hyvinkin aidon oloinen, tarrana vielä sellaista liikennemerkki tarraa missä myös tuo heijastava ominaisuus mukana. Mikäs siinä jos poliisit tuon vie, täytyy tilata sitten uusi tilalle
biggrin.gif

Minulla toi on kiinni vain ja ainoastaan ulkonäön takia, en pysty käsittämään sitä miksi tuo meidän vakiokilpi pitää olla niin hemmetin suuri kokoinen...

Back