R@gdoll
New member
Eli vaihdoin uudet palat eteen samalla kun vaihdoin eturenkaan, mittarissa oli n. 27 Mm. Ostin ihan mielenkiinnosta sintteripalat, Ferodon tekemät.
Sisäänajon jälkeen palat on alkanut ärsyttävästi kolisemaan satuloissa pienimmästäkin kolosta. Tutkinut ja testaillut asiaa, niin palat on kyllä hyvin jännitetty pellillä siihen lukitustappiin, mutta tapissa ja paloissa on välystä satulaan jolloin palat pääsee hieman liikkumaan. Onko kellään vastaavia kokemuksia asiasta ja onko kolinaa saanut pienenettyä.Tuli mieleen ettei noissa tarvikepaloissa ole samanlaista kitinänpoistolevyä kuin originaaleissa. Onkohan siinä kitinälevyssä ollut jokin välyksen poistosysteemi? Itse en hoksannut katsoa vaan kiikutin vanhat palat roskiin.
TUOSSA kuva satulan rakenteesta eikä siinä näy muuta välyksenpoistajaa kuin tuo yksi levy.
Orkkispaloilla en kuullut häiritsevää kolinaa.
Toinen omituinen juttu oli aluksi suurempana esiintynyt rohina hiljaisilla nopeuksilla keveissä jarrutuksissa. Palat tuntuu tarrailevan levyssä oleviin reikiin, joka kuuluu rohinana ja tuntuu myös jarrukahvassa. Nyt muutaman tonnin jälkeen fiitseri on häipynyt melkein olemattomaksi, mutta on kuitenkin. Tuon olen kuitenkin ymmärtänyt olevan sintteripalan ominaisuus... Muuten tuntuma on vähintään orkkispalan veroinen jopa kylmänä.
Sisäänajon jälkeen palat on alkanut ärsyttävästi kolisemaan satuloissa pienimmästäkin kolosta. Tutkinut ja testaillut asiaa, niin palat on kyllä hyvin jännitetty pellillä siihen lukitustappiin, mutta tapissa ja paloissa on välystä satulaan jolloin palat pääsee hieman liikkumaan. Onko kellään vastaavia kokemuksia asiasta ja onko kolinaa saanut pienenettyä.Tuli mieleen ettei noissa tarvikepaloissa ole samanlaista kitinänpoistolevyä kuin originaaleissa. Onkohan siinä kitinälevyssä ollut jokin välyksen poistosysteemi? Itse en hoksannut katsoa vaan kiikutin vanhat palat roskiin.
TUOSSA kuva satulan rakenteesta eikä siinä näy muuta välyksenpoistajaa kuin tuo yksi levy.
Orkkispaloilla en kuullut häiritsevää kolinaa.
Toinen omituinen juttu oli aluksi suurempana esiintynyt rohina hiljaisilla nopeuksilla keveissä jarrutuksissa. Palat tuntuu tarrailevan levyssä oleviin reikiin, joka kuuluu rohinana ja tuntuu myös jarrukahvassa. Nyt muutaman tonnin jälkeen fiitseri on häipynyt melkein olemattomaksi, mutta on kuitenkin. Tuon olen kuitenkin ymmärtänyt olevan sintteripalan ominaisuus... Muuten tuntuma on vähintään orkkispalan veroinen jopa kylmänä.