Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Onko kukaan mahtanut vaihtaa Akran vaimentimeen villoja? Kannattaako lähteä yrittämään itse vai jättää suosiolla osaavalle korjaajalle? Vaimennin on niitattua mallia eli poraamiseksi kait menee että saa purettua. Millainen homma mahtaa olla saada kasaan takaisin?
Tarviit rosteripoparit, vaimenninvillaa ja kumivasaran. Kasaaminen päinvastoin kuin purkaminen, ei ole hankalaa
Harkitsisin kuitenkin Akran oman huoltopaketin ostamista, alkuperäinen villa tuntuu olevan parempaa kuin varaosamalleissa ja huoltopaketissa tulee villat, poparit ja pannat (olikohan vielä uudet tarratkin)
Purkaminen ja kasaaminen ei ole ollenkaan paha homma kunhan on oikeat työkalut ja tarvikkeet.
Mulle tuotti vaikeuksia löytää sopivia pop-niittejä. Jouduin lopulta tyytymään pykälää järeämpiin niitteihin, jotka sai kiinni vain ns. haitarimallisella työkalulla, no ainakin pysyy kasassa
. Joten helpoimmalla pääset kun hommaat Akran oman huoltopaketin kuten tossa aiemmin mainittiin.
huoltopaketteja ei All wrongilta löytynyt, pussillinen akran villaa kylläkin. Nyt sitten vain arpomaan, kuinka tiukkaan villaa lykätään ja yritetään saada jollain niitillä vielä kasaankin
Akran lankavillapussi taitaa kustantaa abaut 50-60ekee -ja Yoshimuran vastaavan saa 15ekeen...
Tuosta villoittamisesta senverran, että jos vaimentimeen on saatavana valmis aluperäinen villapatruuna siihen kannattaa sijoittaa muutama euro extraa. Villalevyjen -saati sitten peruspussitavaran kanssa ei edes kannata alkaa pelaamaan.
Ainoa mikä on osoittautunut kilpureissa toimivaksi ja edes jossainmäärin kestäväksi alkuperäisen patruunan lisäksi on juuri tuo lankavillapussi jota löytyy Akralta ja Yoshilta. Pussi huilun ympärille surrilangalla mahdollisimman tiukasti niin kestää lähes alkuperäisen verran...
Jos et ole koskaan itse villoittanut änkkäriä, niin pyydä joku kokenut kaveri näyttämään miten se homma oikeasti kannattaa tehdä, ei ole niin helppoa ku luulis