Kyllä se sellanen peli on että minä siihen hetkessä rakastuin.
Itsellä ollut omana ja vuokrapelinä niin monta Hondaa, mut myös montaa muutakin merkkiä. (kawa, yamaha, suzuki)
Ja moottorit on aina Hondissa uskomattomia. No tätä on nyt vähän vaikee verrata, mut kokemuksina on ensimmäinen crossimopo hondalta, johon tarvi 3 vuoden aikana kerran vaihtaa tulpat. Samoin isän Hondan lumilinko. 24 vuotta vanha kuten minäkin, mut varmasti lähtee paremmin käymään kuin minä
Mut nyt meni vähän aiheen vierestä. Mutta siinä on osasyy miksi hankin Hondaa. Ne ovat niin uskomattoman idiootinvarmoja! Itsekkin odottelen pyörää, rahatkin on jo annettu, mut ei oo vielä näkyny. Kävin MP07 messuilla ja totesin, et onpas helvetin hieno pyörä niin teknisesti kuin ajoasennolta. Olen itse 189 cm pitkä mies 90kg, joten en ihan joka helvetin kinneriin mahdu. Mutta tähän uuteen Hornettiin perse upposi kuin unelma. Verrattuna esim. uuden kawasakin Z750. Aika helvetin jyrkkä ajoasento, mut kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon persiissä.
Vaikkakin ehkä Z750 oli räyhäkkäämmän näköinen, uskon ja tiedän, että Hornet on paljon moni ulotteisempi pyörä kaupungissa ja maantiellä. Radalla tai katunäyttävämpi ehkä se kawa sitten on. Ja aavistuksen tehokkaampi, mut tuskin niitä teho eroja Hornettiin paljoa perseessä tuntee. Eli sun pitää katsoa ja "katua". Niin kuin kaikkien muidenkin ketä ostaa uuden mallin keväällä ilman koeajoa.
Mutta pienenä vihjeenä!! Uusi Hornet -07 :ää pidetään eräässä brittiläisessä lehdessä koeajon perusteella mahdollisena vuoden pyöräehdokkaana. Joten tuskin se mikään huono on ajaa. Linkkiä en muista
NO tulipa tota tekstiä... pitäis varmaan hakee Bikeen töihin... Ai niin...
äläkä tilaa mustaa
P.S jos et muuten vielä tiennyt Bike World antaa normaalin Honda takuun 4 vuoden sijasta 5 vuotta takuuta, kunhan hoitaa huollot jossakin Bike Worldin liikkeessä. Mietippä jälleenmyynti arvoa kun myyt pyörää 3 vuodenkin päästä 2 vuotta takuuta jäljellä, kun esim. muistaakseni Kawassa on 2 vuotta.