• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi Daytona 680

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Daytona 680 kuulemma korvaa nykyisen 650:n ensi vuonna. Ja mukeja 3. Tästä varmaan onkin jo monella tietoa, mutta ajattelin kirjoittaa siitä tännekin. Onkohan siis Triumph luopumassa nelimukisista kokonaan? Ei taida muuten pysyä mukana kuin koneen kokoa nostamalla, bonuksena tietysti kasvanut vääntö.

Tämä tieto on mullakin MP-maailma -lehdestä.
nixweiss.gif

Onhan kolme aina neljää kapeampi...?

Löytyi muuten sattumalta spyshotti tuosta uudesta Trumpasta. Kovasti on pienen näköinen, kuten oikeastaan kaikki uudet sportit.

Triumph_Daytona680.jpg

Tuolla vähän lisää juttua ja kuvia... Pirun siisti pyörä täytyy sanoa vaikka Japski onkin alla. Tuo pitää kyllä käydä keväällä koittamassa...

Sehän vaikutta ihan OK pärrältä. Tosin tottakai Britit hehkuttaa omiaan, sehän on selvä
tounge.gif
Tuossa toisessa topikissa tuli mainittua, että muotoilu ei miellytä silmää. Nyt kun on pidempään tarkastellut noita kaikkia kuvia, niin alkaa jo silmä tottumaan. Ei se nyt niin rumalta enää näytäkkään...

Hmm...entäs jos vaikka...
lookaround_orig.gif

Ihan hieno Kawan ja Hondan risteytys, mutta kuutiotilavuus on aika pöljä suomalaisia vakuutusmaksuja ajatellen.

Ruotsinkielisessä Bike lehdessä on myös koeajo pikku-daittonasta: miinusta tuli jarruista.
Höh! Just se asia, mitä mä yritän parantaa omassa Daytonassa. Tässä uudessahan pitäis olla täysin uudet jarrut. Radiaalipuristin ja satulat. Teräspunoksetkin näyttää olevan. Mikä hitto voi taas mennä pieleen? Oisivat pistäneet vaan Bremboa kiinni. Olis ainakin kokoluokkansa parhaat jarrut...Voe fak! Kun toi jarrutuntuma on yks aika hiton tärkeä asia.
Tässä taannoin testasin tutun Firestormia ja siinä jos missä oli jarrutuntuma ja teho ihan hanurista. Se kun luo aika nopeasti vaikutelman pyörästä. Meinaan toi jarrutuntuma ja teho. Sitä kun jarruttelee ihan huvikseenkin jos jarrut on huippukunnossa
biggrin.gif

PS: Galferin wave levyt tulossa, Brembon puristin vakavassa harkinnassa. Pakkohan sekin on hommata jos meinaa tota pyörää kauemmin pitää. Saahan sen sit irrotettua ja laitettua uuteen pärrään
idea3.gif

Melkonen hehkutus artikkeli. Mielenkiinnolla kyllä ootan, että minkä olonen vekotin toi on.

UPEA! Itse oli harkinnan alla tuo ´04 daytona kun pyörää ostin kuukausi takaperin. pelkästään hinnan puolesta kallistuin sitten saman vuotiseen SV:hen. mutta kyllä on uusi daytona kans tosi komee!! katsokaapa minkä kokoinen kuuleri siellä on keulilla tossa toisessa kuvassa edestäpäin..
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
sport05.gif

PS: Galferin wave levyt tulossa, Brembon puristin vakavassa harkinnassa.
Mistäs noita piparilevyjä saisi tilailla??
Mulle levyt on tulossa Hollannista. Paikkaa, enkä henkilöä tiedä, mutta tuttu kaveri tilaa ja sillä on joku tuttu umpihollantilainenpuukenkämies siellä. Alunperin mä olin tilaamassa Carpimotolta,
mutta tilataan kaverin kanssa tuolta Hollannista. Samaan hintaan. Ja nuo levyt mitkä tulee mulle on merkkiä Galfer ja Carpimotohan myy Brakingin levyjä.

Näyttää sitten Trumppa heittäneen pyyhkeen kehään lopullisesti kun on kasvattanut ko. prätkän kuutiotilavuuden reilusti kusiaisluokan yläpuolelle. No, eihän se Daytona TT 600 tahtonut sitten millään pärjätä japsikikottimille.
wink.gif

Näyttää sitten Trumppa heittäneen pyyhkeen kehään lopullisesti kun on kasvattanut ko. prätkän kuutiotilavuuden reilusti kusiaisluokan yläpuolelle. No, eihän se Daytona TT 600 tahtonut sitten millään pärjätä japsikikottimille.
wink.gif
Älä turhaan yritä. Tuohon vipuun Trumppa kuskit ei lankea.
tounge.gif

wink.gif
tounge.gif
Jaaha, täällä taitaakin olla hiukan pitempi sytyslanka kuin Ducati- foorumissa?
biggrin.gif

wink.gif
tounge.gif
Jaaha, täällä taitaakin olla hiukan pitempi sytyslanka kuin Ducati- foorumissa?
biggrin.gif
Ja kohtalaisen hidas palamaan. Kaiken lisäksi se on vielä kastunut.
biggrin.gif

Back