• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi jäsenetu MotOrg ry:n jäsenille : Korvatulpat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun tulppia joutuu vielä hiukan muokkaamaan, vaikka muuten tuntuu hyvältä niin kypärä päässä, varsinkin vasen puoli painaa ikävästi.
Mulla kävi samalla tavalla molemmin puolin. Tuli sentään neuvottua muita pitämään kypärä päässä massan kovettumisen ajan, mutta menin sitten itte rikkomaan ohjetta kun potta unohtui himaan. Ja korjattavaksihan noi tulpat menee, ei voi mitään. En ikinä enää teetä muotoonvalettuja tulppia ilman että kypärä on päässä, nimim. kahdesta mokasta jo jotain oppineena.
Joo, mullakin vaatii pientä muokkaamista vielä, vasen puoli painaa hiukan kypärä päässä. Muuten tuntuvat hyvältä.

Ehkä mennään samalla kertaa kaikki 3?

//Andy

Oliskos näitä tulppia mahdollista teettää MP- näyttelyviikonloppuna Helsingissä?

Olen yrittänyt saada sähköpostitse yhteyttä, kun kiinnostaisi minuakin nuo tulpat mutta tuloksetta. Ko. firmalla ei vissiin ole mitään webbiosoitetta tai puhelinnumeroa (en ainakaan löytänyt). Liekö firma vielä hengissä?

Tulppia ei ole saatavina MP-messuilta. Tekijällä on ollut hieman myllerrystä mutta yhteistyö ja Org-edut jatkuvat kyllä.

Jees, olisko Jassu maininnut kaverille että häntä kysellään täällä? Kuitenkin Tim vastasi mailiin ja kertoi ettei pääse Helsinkiin tekemään tulppia. Varasin sitten ajan Kuulonhuoltoliiton kuulokeskukseen kun kerran on käyntiä Helsingissä.

Joo, kyl mä juttelin Timon kanssa tuossa - herralla on hieman myllerrystä elämässä ja oli ollut reilun viikon pois mailinsa äärestä.

Mainitsi että jos messujen aikaan isompi määrä porukkaa tarvitsisi tulppia niin kyllä hän niitä jonnekin voi tulla tekemään, messukeskuksen sisällä toi ei toki onnaa (ellei joku tarjoaisi tunniksi-pariksi jotain 2m2 nurkkaa)

Back