• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi kypäräkysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teammate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

• AGV

Ääniä: 0 0,0%
  • Arai

• Bayard

• Bieffe

• HJC

Ääniä: 1 33,3%
  • Nolan

• Shoei

• Suomy

• Schuberth

• Muu

• Ääniä yhteensä
    3

teammate

New member
Nyt pyydän vielä kerran vastaamaan kypäräkyselyyn. Olen tutkinut kahden kyselyn vastaukset ja prosenttiluvut ja luulen, että näillä merkeillä saadaan paras tulos  
wow.gif

062802moto_prv.gif

Itelläni on muuten Shoei Raid Pyro TC-5  
tounge.gif

Nappasin aakkosista ensimmäiseen eli AGV ja en mene väittämään, että sen sen olla pitää  
biggrin.gif
. Sillä noissa asioissa olen vielä  
withstupid.gif

biggrin.gif

Tällä hetkellä vielä Nolan mutta vaihtuu jossain vaiheessa AGV xr-2:een koskapa istuu kaikista parhaiten.

Nolan tällä hetkellä.
Uusi tulee kevääksi kunhan saan päätettyä mikä, kompromissi vai kaksi uutta (avo+umpi)
lookaround.gif

Arain quantum tarttui messuilta mukaan kun oli niin hyvä tarjous... ajossa en oo vielä kokeillu tus jo kesä...

Hö,pakko vastata muu,koska kaapista löytyy 2kpl.Boerin pottia jotka ovat nykyään käytössä
exclamation.gif
Ai niin onhan siellä kaapissa kevättä odottamassa tuollainen Arain Quantumkin
exclamation.gif

Ei vielä oo mitään, mutta oisin tahtonu Arain NR-5:n, mutta nyt ne rontit meni lopettaan sen valmistuksen. Minkäs mä nyt otan?
bawling.gif
Sitäpaitsi se on hirveen hintanen
crazy.gif

..Mutta paras....
inlove.gif

arain astro muistaakseni. sellainen missä on niinkuin sellaiset kotkan päät. sininen väriltään. edellinenkin oli arai enkä helposti muuhun vaihda.
inlove.gif

Back