• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi malli - HD Iron 883

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [oz]
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

[oz]

New member
Tuli jenkkisivuilla äsken vastaan uusi malli eli Iron 883. Näyttäisi olevan Nightsterin pikkuveli, tosin vielä enemmän osia mustattu. Aika nätti peli kyllä, saas katsoa mihin Suomen hinta asettuu.

Linkki

([oz sanoi:
@ Tammi. 26 2009,17:46)]Tuli jenkkisivuilla äsken vastaan uusi malli eli Iron 883. Näyttäisi olevan Nightsterin pikkuveli, tosin vielä enemmän osia mustattu. Aika nätti peli kyllä, saas katsoa mihin Suomen hinta asettuu.

Linkki
HD on selkeästi kosiskelemassa lisää tyttöjä Harrikan omistajiksi, kun noista pikkupyöristä tulee alati uusia malleja.

Hieno ja miksi muka tyttöjen pyörä?? Aika kulunutta...
baaa.gif

No onpahan hienoa kun on saatu uudet vanteet, vähän mustaa maalia ja suojakumit etuhaarukkaan.

Uudet vanteet? => omassa FXD:ssä vuodelta -98 on samanlaiset  
wink.gif

...omaa silmää ei kyllä miellytä nämä "täysin mattamustat" pyörät, etenkin mustat (täysin mustat) vanteet renkaineen näyttää todella tökerölle  
kaboom.gif

Varmaan ihan kiva peli pikkusporakin on  
thumbs-up.gif

baaa.gif
Sorry, ei ollut tarkoitus provosoida. Faktahan on se, että Sportti on pienikokoinen pyörä. Vai oletko eri mieltä? Tai että yleensä tytöt noilla Sporteilla ajelee.
Itselläni painoa 110kg ja pituuttakin 185, niin ainakaan minulle noi mallit eivät ole vaihtoehto.
smile_org.gif

Sitäpaitsi aika usein jengi (miehet) vaihtaa ko. pyörän kesän, parin ajelun jälkeen isompaan. Minun puolestani saa kukin ajella millä haluaa, kunhan nyt spontaanisti kerroin oman kantani. Eikös nämä foorumit vähän niinku sen takia ole.

Nighsteri painaa ajokunnossa 260kg... jos se on tyttöjen pyörä niin paljonkohan mahtaa miesten pyörät painaa? Toivottavasti yli 300kg ;)

Pari kaveria on Sporilla ajelleet jo 3 tai 4 vuotta eikä nekään pienimmästä päästä ole. Tosin kundien reissut on sellaisia "satakilsaa tonne ja takas" reissuja ja kummallakin soolosatula.
Tollaisiin Spora sopii hyvin mutta jos kaks'päällä meinais matkaa taittaa ja vielä tavaraa kyydissä niin Spora on silloin väärä vaihtoehto.

baaa.gif
Sorry, ei ollut tarkoitus provosoida. Faktahan on se, että Sportti on pienikokoinen pyörä. Vai oletko eri mieltä? Tai että yleensä tytöt noilla Sporteilla ajelee.
Itselläni painoa 110kg ja pituuttakin 185, niin ainakaan minulle noi mallit eivät ole vaihtoehto.  
smile_org.gif

Sitäpaitsi aika usein jengi (miehet) vaihtaa ko. pyörän kesän, parin ajelun jälkeen isompaan. Minun puolestani saa kukin ajella millä haluaa, kunhan nyt spontaanisti kerroin oman kantani. Eikös nämä foorumit vähän niinku sen takia ole.
No joo, mutta tuo väittämä että spora on tyttöjen pyörä on mielestäni aika kulunutta, vaikka siitä aina kiistelläänkin. Ja onhan se vähän pienempi vakiona kuin bt, sitä en väitäkkään.

Ja taitaahan se olla kaikilla pyörillä, olipa se sportti tai bt, niin yleensä isompaan sitä vaihdellaan.. vaikka tapahtuuhan sitä toisinkin päin.
Ja tämäkin oli siis vain mun sponttaania ajattelua
smile_org.gif

siis oli se HD mikä tahansa, niin
bowdown.gif
062802moto_prv.gif

Miellyttää kyllä meikäläisen silmää, ainut että eikö nuo putketkin joutais olemaan mustat...
lookaround_orig.gif

Putket tai ainakin vaimentimet menevät varmaan suurimmasssa osasta myydyistä Harrikoista vaihtoon ja niin varmasti tuosssakin... ovat niin hiljaiset nuo vakiot.

Mä olen 183cm pitkä ja painan vähän alle 100kg ja Nightster ei kyllä tunnu yhtään liian pieneltä. Toisin kun esim. V-rod joka tuntuu Monkeyltä Nightsterin jälkeen. Mä suosittelen kaikille noille tyttöpyörän jankuttajille joskus istumaan -04 uudemman sportin selkään, niin ehkä huomaatte ettei se niin pieni ole. Esim. Dynan (joka ei kai ole tyttöjen pyörä?) akseliväli on n. 10cm pidempi, se ei paljon tunnu eikä näy noissa kokonaismitoissa.

Spora on sopivan ketterä peli ajella mutkateillä!
Koittakaa ymmärtää että jotkut ihan oikeasti nauttii siitä,
eikä se että pyörä on lähes 2m pitkä ja painaa 400kg
smile_org.gif

tee pyörästä meidän mielestä yhtään miehekkäämpää.

Tää nyt on vaan mun mielipide...
sport05.gif

sport05.gif
Samaa mieltä olen. Ei Dyna juurikaan Sporttia suuremmalta tunnu. Myönnettäköön, etten ole Sportsteria(XR1200:sta olen) kokeillut, mutta kylmätyyppejä olen ottanut. Painossa ja kuutiotilavuudessa on eroa, mutta ei se pyörästä vielä kooltaan suurempaa tee... Ahdas on Dynakin reissuromut kiinnitettyinä ja kaks päällä, mutta kyllä se silti sillä onnistuu ihan hienosti ja mukavastikin. Kivan tiivis fiilinki reissua ajessa.
smile_org.gif
Jos tilaa haluaa ja matkaa ajaa, niin Kingi sopii siihen. Tai joku muu tourinkinauta...
tounge.gif

sport05.gif
Samaa mieltä olen. Ei Dyna juurikaan Sporttia suuremmalta tunnu. Myönnettäköön, etten ole Sportsteria(XR1200:sta olen) kokeillut, mutta kylmätyyppejä olen ottanut. Painossa ja kuutiotilavuudessa on eroa, mutta ei se pyörästä vielä kooltaan suurempaa tee... Ahdas on Dynakin reissuromut kiinnitettyinä ja kaks päällä, mutta kyllä se silti sillä onnistuu ihan hienosti ja mukavastikin. Kivan tiivis fiilinki reissua ajessa.
smile_org.gif
Jos tilaa haluaa ja matkaa ajaa, niin Kingi sopii siihen. Tai joku muu tourinkinauta...
tounge.gif
Niin tai sitten tilasta voi nauttia perhelomilla asuntoautossa
tounge.gif

Olenkohan mä ihan tyhmä kun haaveilen tollasesta sportsterista? t. poikanen 118kg/188cm

No onpahan hienoa kun on saatu uudet vanteet, vähän mustaa maalia ja suojakumit etuhaarukkaan.
Happamia sanoi Corollakuski pihlajanmarjoista...  
biggrin.gif
Niin no ei ne vanteetkaan olleet sitten uudet, vai oliko ekaa kertaa Sporassa sitten.

Ei tässäkään yritetty trollata, en vaan oikeesti nähnyt tuossa mitään muuta uutta. Vähän samat kommentit tulisi jostakin "Jaa, uudessa Millessä on 1 hevosvoima enemmän ja hiilikuituinen lämpösuoja, jippii" tai "Ahaa, Mikko Alatalolla on nyt oranssit pokat". Lisäksi, korollakuskeille korollat, johndeere-kuskeille johndeeret suotakoon.

Sinänsä hienoa että Härräkällä osataan markkinointi: Noinkin paljon samalle alustalle tehtyjä tuotteita hiukan eri konfiguraatioissa aina vähäsen differentoituina.

Jonkun ylempänä mainitsema äänenvaimenninasiahan vaan vahvistaa sitä, että sillä kaverilla joka HD:n änkkäreitä suunnittelee, on maailman turhin työ.
biggrin.gif

Back