Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HD on selkeästi kosiskelemassa lisää tyttöjä Harrikan omistajiksi, kun noista pikkupyöristä tulee alati uusia malleja.([oz sanoi:@ Tammi. 26 2009,17:46)]Tuli jenkkisivuilla äsken vastaan uusi malli eli Iron 883. Näyttäisi olevan Nightsterin pikkuveli, tosin vielä enemmän osia mustattu. Aika nätti peli kyllä, saas katsoa mihin Suomen hinta asettuu.
Linkki
Happamia sanoi Corollakuski pihlajanmarjoista...No onpahan hienoa kun on saatu uudet vanteet, vähän mustaa maalia ja suojakumit etuhaarukkaan.
Sorry, ei ollut tarkoitus provosoida. Faktahan on se, että Sportti on pienikokoinen pyörä. Vai oletko eri mieltä? Tai että yleensä tytöt noilla Sporteilla ajelee.Hieno ja miksi muka tyttöjen pyörä?? Aika kulunutta...![]()
No joo, mutta tuo väittämä että spora on tyttöjen pyörä on mielestäni aika kulunutta, vaikka siitä aina kiistelläänkin. Ja onhan se vähän pienempi vakiona kuin bt, sitä en väitäkkään.Sorry, ei ollut tarkoitus provosoida. Faktahan on se, että Sportti on pienikokoinen pyörä. Vai oletko eri mieltä? Tai että yleensä tytöt noilla Sporteilla ajelee.Hieno ja miksi muka tyttöjen pyörä?? Aika kulunutta...![]()
Itselläni painoa 110kg ja pituuttakin 185, niin ainakaan minulle noi mallit eivät ole vaihtoehto.![]()
Sitäpaitsi aika usein jengi (miehet) vaihtaa ko. pyörän kesän, parin ajelun jälkeen isompaan. Minun puolestani saa kukin ajella millä haluaa, kunhan nyt spontaanisti kerroin oman kantani. Eikös nämä foorumit vähän niinku sen takia ole.
Samaa mieltä olen. Ei Dyna juurikaan Sporttia suuremmalta tunnu. Myönnettäköön, etten ole Sportsteria(XR1200:sta olen) kokeillut, mutta kylmätyyppejä olen ottanut. Painossa ja kuutiotilavuudessa on eroa, mutta ei se pyörästä vielä kooltaan suurempaa tee... Ahdas on Dynakin reissuromut kiinnitettyinä ja kaks päällä, mutta kyllä se silti sillä onnistuu ihan hienosti ja mukavastikin. Kivan tiivis fiilinki reissua ajessa.Tää nyt on vaan mun mielipide...![]()
Niin tai sitten tilasta voi nauttia perhelomilla asuntoautossaSamaa mieltä olen. Ei Dyna juurikaan Sporttia suuremmalta tunnu. Myönnettäköön, etten ole Sportsteria(XR1200:sta olen) kokeillut, mutta kylmätyyppejä olen ottanut. Painossa ja kuutiotilavuudessa on eroa, mutta ei se pyörästä vielä kooltaan suurempaa tee... Ahdas on Dynakin reissuromut kiinnitettyinä ja kaks päällä, mutta kyllä se silti sillä onnistuu ihan hienosti ja mukavastikin. Kivan tiivis fiilinki reissua ajessa.Tää nyt on vaan mun mielipide...
Jos tilaa haluaa ja matkaa ajaa, niin Kingi sopii siihen. Tai joku muu tourinkinauta...![]()
![]()
Niin no ei ne vanteetkaan olleet sitten uudet, vai oliko ekaa kertaa Sporassa sitten.Happamia sanoi Corollakuski pihlajanmarjoista...No onpahan hienoa kun on saatu uudet vanteet, vähän mustaa maalia ja suojakumit etuhaarukkaan.![]()