Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen vähän eri mieltä tuosta Viragon "ominaisuuksista"... Ite ajelin sillä vuoden mutta pakosta tuli liian pieneks (huom. olen 185 cm)...ainut ongelma oli se koko, ei muuta. Ja onhan siihen saatavissa lyhyemmät "dragster"-tyyppiset tangot (suorat).dragstaria en ole koskaan ajanut mutta viragon tyrmäsin aikanaan kun pikkusystalle katsottiin mopoa. se oli mun mielestä kovin "heppoinen".... vähän kuin er-5nen josta en myöskään pidä. etupää on jotenkin epäluottamusta herättävä. pitkät sarvet lisäävät vielä sellaista nutkumis-efektiä viragoon. kone on tosin äärimmäisen luotettava ja tehokas joten teleskooppijäykistäjillä ja hyvällä aftermarket tangolla voisi olla melko mukava kulkija
on tosiaan täysin mahdollista että minä kyykky-tyyppisiin pyöriin tottuneen arvotan asioita väärästä vinkkelistä custom touhuja varten[Olen vähän eri mieltä tuosta Viragon "ominaisuuksista"... Ite ajelin sillä vuoden mutta pakosta tuli liian pieneks (huom. olen 185 cm)...ainut ongelma oli se koko, ei muuta. Ja onhan siihen saatavissa lyhyemmät "dragster"-tyyppiset tangot (suorat).
Mutta pyörän valinnasta ... ilman muuta Drag Star!!
Vielä minäkin. Luota omaan tuntumaan. Ajele molemmat.Mulla oli Drag Star 650 (ei classic) 4 kesää ja ei ole pahaa sanottavaa. Olisin tosin hankkinut isomman customin (1100 Drag Star tai Wild Star) seuraavaksi mopoksi ellen olisi päätynyt täysin erilaiseen ratkaisuunJoka tapauksessa ovat Viragon kanssa jo ajoasennoltaankin erilaisia eli kannattanee kokeilla ensin molempia.![]()
Näitä "Osta se, mullakin on"- kommentteja varmaan tulee molempiin suuntiin joten luota omaan tuntumaan vaan![]()