• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

uusi penkinpäällinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja obsesson
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

obsesson

New member
Onko kellään kokemuksia Luimoton tekemistä penkinpäällisistä?

luimoto R1

Jotenkin silmään näyttää hyvältä, mutta pitäs tietää onko noi miten laadukkaita ja miten helppo laittaa ite?

..onkohan miten kova ja miten hyvä tuntuma pinnoitteessa? Meinaan et soveltuiskohan rata-ajoon...

Juu on kokemusta, kaksi "Carbon Fibre" penkinpäällistä olen tilannut suoraan Canadasta. Minusta ovat laadukaita, aika paksua ja karkeaa/hyvä pito. Tosin ihan ulkonäkösyistä hommasin, kun se alkuperäinen väri oli sellainen kauhtuneen harmaa...
Itse laitoin nuo orggispenkin päälle, ottamatta pois alkuperäistä pintaa. Ongelmana oli löytää tarpeeks vahva nitoja... ja kyllä siinä hyvä on olla toiset kädet apuna jos ei ole ennestään kokemusta penkin päällystämisestä.

Jos itse laittaisin uutta päällistä niin veisin ne verhoomoon jossa on vermeet kunnon nitomiseen.

Toinen vastaava on Metzi. Noita saa kahdella eri kiinnitystavalla ja juuri mieleisekseen kustomoituina.
Eli kiinni nitomalla tai irroitettavaa mallia.

Tilaamani XX:n penkinsuoja oli ainakin erittäin laadukas ja "irroitettava" kiinnitys oli hyvä.

http://www.metzi.com.au/

Back