• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi pyörä harkinnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juust0
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juust0

New member
Olisi kova hinku vaihtaa pyörä sporttisempaan malliin, nyt alla on GSX-750F. Hakusessa olisi pyörä jolla voisi käydä radalla pyörimässä, mutta kuintenkin emännällä olisi mukava olla kyydissä. Kovin vastusteli kyykkyä kun siinä on niin epämukava olla kyydissä ja pla pla pla....
nixweiss.gif

Eli ehdoituksia siitä mikä sopisi mun tarpeisiin.

Thanks

Tässä tulee siis todella asiantuntija-lausuno...
wink.gif

Älä siis kuuntele meitä ollenkaan.

Osta sellainen pyörä, josta itse tykkäät. Monet merkit nykyään on ihan luotettavia, valkkaa niistä mieleisesi. Kaikilla näillä vehkeillä voi radalla ajaa ihan hyvin. Jos siis haluat jonkin luokitellun ratapyörän, sit varmaan tarvitsee sellainen ostaa, mutta muuten kaikki katuendurosta alkaen sopii radalle...

Se sun F:kin menee ihan hyvin radalla, mutta tarvitset kaiketi enemän potkua.

Minä itse ostaisin sellaisen pyörän, että se sit starttaa myös kotiovella luotettavasti. Luotttavuuden takia pysyisin niissä muutamissa hyvin tunnetuissa merkeissä, kuten sinun F:kin on.

Jos minä joutuisin päättämään seuraavan pyöräni nyt, se olisi Bussi. Vaikka en sitä olekaan vielä ajanut, määrät Busaa kadulla kertoo omaa kieltään sen luotettavuudesta. Yammulla ja Hondalla ei vastaavaa olekaan. Sit seuraavana olisi se ZZR1400. Niissä on "vähän" enemän tilaa, tai niin minusta ainakin näyttää. Joku muu on taatusti eri mieltä ja haluaisi rökittää mut tän kertomani takia...

wink.gif

-M

Jos on pakko hankkia sporttipyörä, jossa takapenkki on epämukavan luikas, Triboseat auttaapi vähän ja maksaa alle 20 egee kotiin kuljetettuna. Sillä saatiin Millen takapenkistä siedettävä, mutta en silti lähtisi sillä 2 päällä esim. Etelä-Eurooppaan. Yksinään, ehdottomasti.

BMW K1200S kaikilla herkuilla (mitä lie Suomessa):

Low Seat (31.1 Inches) No Charge if Factory Equipped
Safety Package $595.00
Tire Pressure Monitoring (TPM)
ASC
Heated Hand Grips $250.00
Anti Theft Alarm $395.00
Integral ABS II $1100.00
Electronic Suspension Adjustment (ESA) $800.00

thumbs-up.gif
mulla on kilosuklaa.... käy koe ajolla, tää on varteen otettava vaihtoehto
062802moto_prv.gif

on kiva kaks päällä ja radalle löytyy potkua.

Itse vaihdoin -00 äffästä -07 hayabusaan, ja ei ole tarvinnut katua.Pyörällä piti pystyä ajamaan hyvin kaks päällä,satunnaista rata-ajelua ja ei lisävoimasta haittaakaan ole ollut! Saman pyörävalinnan tekisin vieläkin!

Eikö tuo gsx muka kulje tarpeeksi?

Ihtellä oli aikoinaa gsx750es (mikälie ero) ja kulki kyllä tuppinurin ihan vit*sti..  Kakspäälläkin meni aika kivasti jos pienet vaihtamistarpeet ei haittaa menoa. Itellä se oli tosin 5 vaihteinen, jonka vuoksi 1-2 oli turhan pitkä.

Löysin oikeen näköiskuvankin tuosta ohjuksesta
smile_org.gif

1985_GSX750ES_blu_snett_540.jpg

Ei emännän mielipiteit kuulu kuunnel pyörää ostaes
tounge.gif
Itse ostaisin kuiteki tos tilantees kawan 12r .. onhan se kauniimpikin ku busa
talktohand.gif

No kait se on mainittava ZZR1400 yhtenä vaihtoehtona.

Mutuilua: Oliskohan busa aavistuksen ketterämpi mutkitellessa? Zetori taas matkassa mielekkäämpi. Makuasia sanoi koira kun pallejaan nuoli. Ei muuta kuin kokeilemaan vaihtoehtoja.

Ei varmaan juuri sitä mitä olet etsimässä, mutta meillä tuo 9R kawa on toiminut monenlaisessa ajossa. Muutamia reissuja on vaimon kanssa käyty ajamassa kahdestaan ja hyvin on kyydissä viihtynyt. Ei kuitenkaan lähtisi eurooppa tuon kyydissä kiertämään. Monen mielestä ysissä on tehojakin riittävästi.

FZ-1S

se on halpa(12490), tonninen, tehokas, hyvä kyytsätä(kuskin on oltava pystyssä, kaikki kyykyt on hanurista kyytsäykseen).

Menee radallakin.

lisäksi siihen saa absit, niin et kaadu se eukko kyydissä.

JT

Back