Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja silti siinä kuitenkin menee putki ensimmäisenä vaihtoonNyt on uusien R1 toimitus alkanut, mutta
punaisia tarvitsee vielä odotella.
Olin tänään paikallisessa liikkeessä hiukan kuuntelenassa yammun sulosointuja ja kyllä oli upea pyörä ja upea ääni.
Itselle tulossa punainen ja kun ei malta odottaa niin ei malta
Eihän tässä voi muuta kuin siteerata Sliippareiden "The Mopott Show"- levyllä soittanutta Dave Lindholmia: "Voi mahoton!"Nyt on uusien R1 toimitus alkanut
Itselle tulossa punainen ja kun ei malta odottaa niin ei malta
Ne yrittää saada ostajat vielä tajuumaan,että punainen ei ole moottoripyörään soveltuva väri..Ja silti siinä kuitenkin menee putki ensimmäisenä vaihtoonNyt on uusien R1 toimitus alkanut, mutta
Olin tänään paikallisessa liikkeessä hiukan kuuntelenassa yammun sulosointuja ja kyllä oli upea pyörä ja upea ääni.
Itselle tulossa punainen ja kun ei malta odottaa niin ei malta![]()
Mikähän niissä punaisissa sitten kestää? Eihän se ole kuin maalia![]()
Ne yrittää saada ostajat vielä tajuumaan,että punainen ei ole moottoripyörään soveltuva väri..Ja silti siinä kuitenkin menee putki ensimmäisenä vaihtoonNyt on uusien R1 toimitus alkanut, mutta
Itselle tulossa punainen ja kun ei malta odottaa niin ei malta![]()
Mikähän niissä punaisissa sitten kestää? Eihän se ole kuin maalia![]()