Uusi vääntö.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Harrry

New member
Nyt kun eräällä ystävällämme, joka ei sattuneesta syystä juuri tänne kirjoittele, alkaa ikääntymisen myötä kiinnostus muoviluodeillaan kurvailuun laimeta, niiinpä alkaa ajatus jalat edella ajettavaan malliin enenemässä määrin lisääntyä.

H-D Softail, tai jopa Dynahan ne ensi vaihtoehtoja olisivat, mutta kun jostain syystä se VN siellä kanssa kummittelee taustalla!

Nytpä tänne näistä hyviä ja huonoja puolia listatkaa, oi arvon lajitoverit.

Ja jos malttaisitte kuitenkin "mulla on paras" kommentit jättää.

molemmilla mopomerkeillä lienee mukava ajella, jos penkki on tarpeeksi pehmoinen. notta kuhunka vaan kukkaron nyörit paremmin prakaavat.
tounge.gif

Väinössä on löysä runko. HooDeessä ei ole löysä runko(tosin uusia HooDeitä en ole ajanut). Väinön tekniikka ei vaikuta miltään ikiliikkujalta, monissa on kone käynyt auki jo puolen satkun paikkeilla. Jos haluaa selitellä (itselleen) miksi osti wokkipannun kun halusi Harrikan niin Väinö on hyvä vaihtoehto.

Teknisessä mielessä kumpikaan laite ei edusta mitään hitechiä tai superlatiivisuutta moottoripyörien luokassa. Itse koeajoin kaikki uudet isot wokki-customit tuossa kun totesin ettei homosoffa ollut mun juttu, ostin sit kuitenkin Taavetin, tosin koht täysikäisen EVOn. Sekin 17v nuorikko niin uus et hieman arvelutti, lapio tai pannu olis ollut tutumpia.

Back