Uusi väri Bladeen mutta mikä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WDW
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

WDW

New member
Ostin viikko sitten 06 bladen jonka katteissa on vähän moittimista ja päätin viedä pyörän maaliin, olin ajatellut maalata katteet helmiäisvalkoisella mutta kun näin kuvia valkoisista pyöristä totesin ettei se taidakkaan toimia.

Joten nyt kaipaisin vähän apua. Olen avoin kaikille ehdotuksille hyvistä väreistä, kuva olisi tervetullut jos olette jostain bongannut.

Tällähetkellä olen kallistunut mustaan mutta jotenkin se tuntuu vaan tylsältä ratkaisulta. Runkohan tuossa on mattamusta... mietin myös kokonaan mattamustaa pyörää mutta sekin tuntuu vähän ontuvalta ratkaisulta.

Mitään liekkikuvioita ei pyörään tule=D

Mahdollisimman simppeliä ja tyylikästä haetaan.

Tässä muuten kuva valkoisesta pyörästä, käsittääkseni tuossa on helmiäisvalkoinen väri vaikka sitä ei kuvissa juuri näykkään. Ei vaan toimi.

IMG00037-20090903-2001.jpg

Joissain pyörissä taas olen nähnyt todella hienoja valkoisia.. mutten lähde ottamaan riskiä. Vaimoke syö elävältä jos maalautan pyörän ja toteen että en tykkääkkään XD

Tässä taas erittäin upea yksilö mutta ite taidan olla niin köyhä ettei riitä rahat maalata vanteita ja kaikkia kilkuttimia. + suora kopiointi on aika tylsää =(

100_1088.jpg

Kiinankatteita KLIKS. Pääsee helpommalla. Laatu...no vois sanoo et ok.Eihän ne alkuperäiset oo,mutta saa alle maalauksen hinnalla.Ja värejä löytyy.

Muuten musta/samettimusta maalaus...hieno.

Koko paske maalauksessa mukana kyllä. Toi on käytetty ympäri toi pyörä=)

Jos muuten joku haluaa ostaa täydellisen repsol setin niin pm=) Tuli kaupassa mukana mutte ite en lämpee.

Toi kiinakate on vähä siin ja siin, kun niitä on niin monen laatusia. Noi repsolit jotka mulla on on esim tosi hyvän tuntuset mutta oon nähny aika surkeitakin tekeleitä.

Onhan tuolla näemmä ihan ok näkösiä settejä kuten esmes.
LINKKI!

Mutta tie sitten miltä näyttää ku on pyörässä kiinni.

Koko musta on aina aika majesteettisen näkönen tietty=)

Samettimusta?

Nyt on kyllä pakko väliin kommentoida että hyi helvetti kun mustat pyörät on rumia.
En yhtään ymmärrä mikä into kaikilla on ostaa mustia pyöriä tai sitten maalauttaa ne mustaksi. On niin tylsä, näkymätön ja mitäänsanomaton väri että huh huh.
Muutaman pääasiallisesti mustan pyörän olen nähnyt, jotka on ihan jees. Mutta niissä sitten on jotain muuta väriä käytetty yksityiskohdissa (kuvioita, vanteet, moottori), niin sitten se musta saattaa toimiakkin.

Ja sitten vielä se että kaikilta valmistajilta melkeen löytyy yhtenä vaihtoehtona pyörä kokomustana, mitä helv? Kaippa se musta sitten käy jokaisen tyylitietoisen motoristin pyörän värikis, ja varmasti sitten sopii kaikki ajovarusteet (mualiman rumimmat kypärät eli mustat kypärät) siihen seuraksi...

Onhan tuo omakin pyörä vielä musta, mutta ei toivottavasti enää pitkään.

Tähän loppuu tämä flametus, jatkakaa...

blade

Kas tuollainen, paitsi mustat jalkatapit ja mustat jarru- ja kytkinvivut eikä noita haaleita vauhtiraitoja katteissa eikä tankinkuoressa.

Imo tuosta -07 mallista eteenpäin on firebladejen ulkonäkö vaan huonontunut.

-tuomas-

Musta on ok niin kauan kun on viimesen päälle kunnossa. Nimim. tykkään omasta.

Mutta silti katellu jos vaihtelu virkistäis, noin siis kakkoskate mielessä.

Nuo HongKong -firman katteet, mielellään enempi kuulisin niitten laadukkuudesta, omaankin noita hiuka kattellu.

On kyllä totta, että ei voi käsittää kuinka joku oikein haluaa pyöräänsä puolimetriä pitkät öljy-yhtiön logot?
Eriasia jos öljy-yhtiö maksaisi vaikka 20% pyörän hinnasta..

Tulee mieleen "Kummeli-stories" -sponsorointikäytäntö. "Kai mää niistä maksoin"
biggrin.gif

Miettisin sellastakin että jos sittenki maalauttais noi jarru/vaihde tapit sun muut härpäkkeet vaiks punasiksi ja pyörän mustaks=) Sellasiks metallin punasiksi. Tai oransseiksi.

Nyt on kyllä pakko väliin kommentoida että hyi helvetti kun mustat pyörät on rumia.
En yhtään ymmärrä mikä into kaikilla on ostaa mustia pyöriä tai sitten maalauttaa ne mustaksi. On niin tylsä, näkymätön ja mitäänsanomaton väri että huh huh.
Muutaman pääasiallisesti mustan pyörän olen nähnyt, jotka on ihan jees. Mutta niissä sitten on jotain muuta väriä käytetty yksityiskohdissa (kuvioita, vanteet, moottori), niin sitten se musta saattaa toimiakkin.

Ja sitten vielä se että kaikilta valmistajilta melkeen löytyy yhtenä vaihtoehtona pyörä kokomustana, mitä helv? Kaippa se musta sitten käy jokaisen tyylitietoisen motoristin pyörän värikis, ja varmasti sitten sopii kaikki ajovarusteet (mualiman rumimmat kypärät eli mustat kypärät) siihen seuraksi...

Onhan tuo omakin pyörä vielä musta, mutta ei toivottavasti enää pitkään.

Tähän loppuu tämä flametus, jatkakaa...
Katsos kun kaikki haluaa olla katuhaukkoja...  
tounge.gif

Itse en kylläkään aja mustalla pyörällä, vaan mainostan öljy-yhtiötä kissankokoisin kirjaimin katteissa, koska must se vaan on niin siisti  
thumbs-up.gif

Mun mielestä valkoinen on aina tyylikäs. Tietysti tarroitettuna, toisin kun lainaamassasi kuvassa.
smile_org.gif

Honda GP legends-teamin käyttämä perinteinen väritys sopii Hondaan todella hyvin. Jotta värit onnistuvat kohdalleen, se vaatii maalarilta aika paljon töitä tosin.

TT-Legends-CBR-1000RR.png

Mielestäni maalipintaan ei kuitenkaan kannata kiinnittää liikaa huomiota. Ei se siitä teknisesti muutu, on se rumasti maalattu tai ei. Kiinan abs on monesti tosi huonolaatuista, siksi en kannata sitä. Ennemmin lasikuitua.

Alkaa näyttää siltä että apinoin ton kultateeman.
Musta tehostevärillä on aina toimiva ratkaisu.
Kawan kans tota tuli itse joskus kokeiltua joskus vuosia sitten:
kliks

Helmiäisvalkoinen+hiilari yhdistelmää tuli kokeiltua muutama vuosi sitten Ducatin kanssa, ihan toimiva:
kliks

Hansu: Kuvasta vaikea nähdä oikeaa sävyä, oisko tuo miten lähellä Kawan metallisinistä, esim Scuuballa on sen värinen kwaakku

Back