• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

daddy

New member
Onko kukaan päässy jo tesmaan tota uutta Z750. Onko vaisumpi,ku edeltäjänsä kuten mp1 testissä annettiin ymmärtää.. Lammas suden vaatteissa,heh
smile_org.gif
Ehkä ens torstaina pääsen ittekkin kokeileen,jos keli sallii ja koeajossa Vaasassa Rapidilla.

Eipä taida olla kellään kokemuksia, kun eivät pyöriä ole vielä liikkeistä ilmeisesti jakaneet?

Minkä lehden tai nettisivun arvostelua tarkoitit (MP1)?

Onhan tuosta jo yli 1000km edestä kokemuksia. Hauska peli. Moto1 lehdessä on testi uutukaisesta.
smile_org.gif

Eipä taida olla kellään kokemuksia, kun eivät pyöriä ole vielä liikkeistä ilmeisesti jakaneet?

Minkä lehden tai nettisivun arvostelua tarkoitit (MP1)?
..just tohon moto-ykkösen koe koeajoon viittasin..
062802moto_prv.gif
Emännälle ajoon ja ittelle kakkos pyöräks tarkotus hankkia. Mielellään kato sellasta pyörää hankkimassa,et maistuis ittellekki tuo kurvailu.
biggrin.gif

Mitäs tämä tämä tämmöinen tiedon panttaaminen on?
wink.gif

Ilkka kerro nyt tarkemmin miltä uusi zetapätkä vaikuttaa käytännössä?

Täytynee käydä lehti kun kauppaan ehtii.

Onko kukaan päässy jo tesmaan tota uutta Z750. Onko vaisumpi,ku edeltäjänsä kuten mp1 testissä annettiin ymmärtää.. Lammas suden vaatteissa,heh
smile_org.gif
Ehkä ens torstaina pääsen ittekkin kokeileen,jos keli sallii ja koeajossa Vaasassa Rapidilla.
Joo, vähän sai tuosta MP1:n jutusta sen kuvan että olis pikkuzetasta tullut matkapyörämäisempi, eikä olis enään niin hauska kuin edeltäjänsä - eli "ihan kiva"
crazy.gif

Ai anteeksi, ei ollut tarkoitus pantata tietoa
biggrin.gif

En pysty vertaamaan vanhaan zetaan kun en ole sellaisella koskaan ajanut. Entinen pyörä oli -04 kutosgixu ja ei minusta tossa mikään matkapyöräfiilis tule niinkuin lehdessä mainittiin. Kone tuntuu (yllättäen) väännökkäämmältä kuin 600 supersportti ja sillä että onko siinä vanhaan versioon verrattuna pari-kolme hevosta vähemmän niin ei mulle ole kyllä niin yhtään mitään merkitystä. Kuka oikeesti ajaa aina punarajalla?

Mitkään tärinät ei ole haitannut. Katteellisen pyörän jälkeen moottoritie ei olekkaan enää yhtään kivaa ja sillä on aika hiton suuri merkitys onko päällä nahat vai tixtexit
smile_org.gif

Mutta. Tyytyväinen olen ostokseen
tounge.gif

Ai anteeksi, ei ollut tarkoitus pantata tietoa  
biggrin.gif

En pysty vertaamaan vanhaan zetaan kun en ole sellaisella koskaan ajanut. Entinen pyörä oli -04 kutosgixu ja ei minusta tossa mikään matkapyöräfiilis tule niinkuin lehdessä mainittiin. Kone tuntuu (yllättäen) väännökkäämmältä kuin 600 supersportti ja sillä että onko siinä vanhaan versioon verrattuna pari-kolme hevosta vähemmän niin ei mulle ole kyllä niin yhtään mitään merkitystä. Kuka oikeesti ajaa aina punarajalla?

Mitkään tärinät ei ole haitannut. Katteellisen pyörän jälkeen moottoritie ei olekkaan enää yhtään kivaa ja sillä on aika hiton suuri merkitys onko päällä nahat vai tixtexit
smile_org.gif

Mutta. Tyytyväinen olen ostokseen  
tounge.gif
Vahvasti ollaan kyllä taittumassa tohon z:taan. Ainakin kuvissa tosi makeen näkönen ja mukavasti tuotu malli valitsevan lookin näköseks. Tuskin nuo pari heppaa mitään sinällään vaikuttaa tos uudes,mutta miltä se tuntuu ajettaessa,ni sillä lienee monille merkitystä,ku fighter stailin pyörä kuitenkin on.
cool.gif
Ettei vaan tuo uusi pakari olis tukkosuuden syy(jos nyt sitä onkaan),vaikka makeen näkönenhän toi on. Mihin väriin muuten taivuit? Pari kuukautta täs vielä pitää odotella,ni pääsee hieroon kauppoja.
mad.gif

Vahvasti ollaan kyllä taittumassa tohon z:taan. Ainakin kuvissa tosi makeen näkönen ja mukavasti tuotu malli valitsevan lookin näköseks. Tuskin nuo pari heppaa mitään sinällään vaikuttaa tos uudes,mutta miltä se tuntuu ajettaessa,ni sillä lienee monille merkitystä,ku fighter stailin pyörä kuitenkin on.
cool.gif
Ettei vaan tuo uusi pakari olis tukkosuuden syy(jos nyt sitä onkaan),vaikka makeen näkönenhän toi on. Mihin väriin muuten taivuit? Pari kuukautta täs vielä pitää odotella,ni pääsee hieroon kauppoja.
mad.gif
Musta on minun värini. Vihreät ilmeisesti antavat vieläkin odottaa itseään jossain kun ei katukuvassa ole näkynyt.

Putki on varmasti tukkoinen ja tappaa äänenkin valitettavan hyvin, mutta se on varmasti jokaisessa uudessa mopossa "pakollinen" menoerä jos ääntä kaipaa.

cool.gif
mad.gif
Musta on minun värini. Vihreät ilmeisesti antavat vieläkin odottaa itseään jossain kun ei katukuvassa ole näkynyt.

Putki on varmasti tukkoinen ja tappaa äänenkin valitettavan hyvin, mutta se on varmasti jokaisessa uudessa mopossa "pakollinen" menoerä jos ääntä kaipaa.
Tuota äänihommaa olen miettinyt. Taitaa alkuperäinen pönttö vaan suhista? Fighter henkeen jonkinmoiset "metelit" pitäisi pyörästä lähteä. Onkohan uuteen malliin saatavissa jo pönttöjä?

Vihreätä kaunokaista odotellessa...

Tuota äänihommaa olen miettinyt. Taitaa alkuperäinen pönttö vaan suhista? Fighter henkeen jonkinmoiset "metelit" pitäisi pyörästä lähteä. Onkohan uuteen malliin saatavissa jo pönttöjä?

Vihreätä kaunokaista odotellessa...
No olen aneemisempiakin suhinoita kuullut joten ei ihan pihinä ole ainakaan kuskille, mutta en ole kuunnellut ulkopuolelta. Mutta kyllähän siinä joku sirompi ja paremmin hengittävä putki toki menisi...

sanoi:
Entinen pyörä oli -04 kutosgixu ja ei minusta tossa mikään matkapyöräfiilis tule niinkuin lehdessä mainittiin.

Mites jos gixeriin vertaat niin onko alusta miten pahasti löysempi ja entäs jarrut?

Itse en oikeastaan tiedä mikä tuossa hintaluokassa olisi parempi nakupyörä ainakaan uutena. Toki uutta Hornettia on kehuttu, mutta mielellään ottaa sen vähänkin lisäväännön mitä on tarjollla tuossa seiskapuolikkaassa.

Kyllä se tuohon täytyy kallistua jos rahat saa kasaan ja värin valittua  
tounge.gif

Back