Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..just tohon moto-ykkösen koe koeajoon viittasin..Eipä taida olla kellään kokemuksia, kun eivät pyöriä ole vielä liikkeistä ilmeisesti jakaneet?
Minkä lehden tai nettisivun arvostelua tarkoitit (MP1)?
Joo, vähän sai tuosta MP1:n jutusta sen kuvan että olis pikkuzetasta tullut matkapyörämäisempi, eikä olis enään niin hauska kuin edeltäjänsä - eli "ihan kiva"Onko kukaan päässy jo tesmaan tota uutta Z750. Onko vaisumpi,ku edeltäjänsä kuten mp1 testissä annettiin ymmärtää.. Lammas suden vaatteissa,hehEhkä ens torstaina pääsen ittekkin kokeileen,jos keli sallii ja koeajossa Vaasassa Rapidilla.![]()
Vahvasti ollaan kyllä taittumassa tohon z:taan. Ainakin kuvissa tosi makeen näkönen ja mukavasti tuotu malli valitsevan lookin näköseks. Tuskin nuo pari heppaa mitään sinällään vaikuttaa tos uudes,mutta miltä se tuntuu ajettaessa,ni sillä lienee monille merkitystä,ku fighter stailin pyörä kuitenkin on.Ai anteeksi, ei ollut tarkoitus pantata tietoa![]()
En pysty vertaamaan vanhaan zetaan kun en ole sellaisella koskaan ajanut. Entinen pyörä oli -04 kutosgixu ja ei minusta tossa mikään matkapyöräfiilis tule niinkuin lehdessä mainittiin. Kone tuntuu (yllättäen) väännökkäämmältä kuin 600 supersportti ja sillä että onko siinä vanhaan versioon verrattuna pari-kolme hevosta vähemmän niin ei mulle ole kyllä niin yhtään mitään merkitystä. Kuka oikeesti ajaa aina punarajalla?
Mitkään tärinät ei ole haitannut. Katteellisen pyörän jälkeen moottoritie ei olekkaan enää yhtään kivaa ja sillä on aika hiton suuri merkitys onko päällä nahat vai tixtexit![]()
Mutta. Tyytyväinen olen ostokseen![]()
Musta on minun värini. Vihreät ilmeisesti antavat vieläkin odottaa itseään jossain kun ei katukuvassa ole näkynyt.Vahvasti ollaan kyllä taittumassa tohon z:taan. Ainakin kuvissa tosi makeen näkönen ja mukavasti tuotu malli valitsevan lookin näköseks. Tuskin nuo pari heppaa mitään sinällään vaikuttaa tos uudes,mutta miltä se tuntuu ajettaessa,ni sillä lienee monille merkitystä,ku fighter stailin pyörä kuitenkin on.Ettei vaan tuo uusi pakari olis tukkosuuden syy(jos nyt sitä onkaan),vaikka makeen näkönenhän toi on. Mihin väriin muuten taivuit? Pari kuukautta täs vielä pitää odotella,ni pääsee hieroon kauppoja.![]()
![]()
Tuota äänihommaa olen miettinyt. Taitaa alkuperäinen pönttö vaan suhista? Fighter henkeen jonkinmoiset "metelit" pitäisi pyörästä lähteä. Onkohan uuteen malliin saatavissa jo pönttöjä?Musta on minun värini. Vihreät ilmeisesti antavat vieläkin odottaa itseään jossain kun ei katukuvassa ole näkynyt.Vahvasti ollaan kyllä taittumassa tohon z:taan. Ainakin kuvissa tosi makeen näkönen ja mukavasti tuotu malli valitsevan lookin näköseks. Tuskin nuo pari heppaa mitään sinällään vaikuttaa tos uudes,mutta miltä se tuntuu ajettaessa,ni sillä lienee monille merkitystä,ku fighter stailin pyörä kuitenkin on.Ettei vaan tuo uusi pakari olis tukkosuuden syy(jos nyt sitä onkaan),vaikka makeen näkönenhän toi on. Mihin väriin muuten taivuit? Pari kuukautta täs vielä pitää odotella,ni pääsee hieroon kauppoja.![]()
![]()
Putki on varmasti tukkoinen ja tappaa äänenkin valitettavan hyvin, mutta se on varmasti jokaisessa uudessa mopossa "pakollinen" menoerä jos ääntä kaipaa.
No olen aneemisempiakin suhinoita kuullut joten ei ihan pihinä ole ainakaan kuskille, mutta en ole kuunnellut ulkopuolelta. Mutta kyllähän siinä joku sirompi ja paremmin hengittävä putki toki menisi...Tuota äänihommaa olen miettinyt. Taitaa alkuperäinen pönttö vaan suhista? Fighter henkeen jonkinmoiset "metelit" pitäisi pyörästä lähteä. Onkohan uuteen malliin saatavissa jo pönttöjä?
Vihreätä kaunokaista odotellessa...
sanoi:Entinen pyörä oli -04 kutosgixu ja ei minusta tossa mikään matkapyöräfiilis tule niinkuin lehdessä mainittiin.
Kyllähän se hörähtelee, mutta joku slipari olis kyl varmaan hommattava!kuulemma uuden pöntön kaa paremmat äänet ku vanhan vakion
?
Jep leovinceä saa. Myös mivv:ltä ja devililtä löytyy joitain malleja.Kyllähän se hörähtelee, mutta joku slipari olis kyl varmaan hommattava!kuulemma uuden pöntön kaa paremmat äänet ku vanhan vakion
?
Mitäköhän niitä ees saa tuohon, kun en ole vielä ehtinyt oikein tutkimaan...? Leovincea ainakin, mutta muista en tiedä...?![]()