• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusia viestejä

ZR-7herwood

New member
Olisko mitenkään mahdoton idea saada tuohon Uusia viestejä nappiin sellaista määrittelyä, jossa käyttäjäkohtaisesti määriteltäisiin foorumiosiot joita se koskee. Minulla ainakin on monta osiota, jotka eivät ole millään tavalla kiinnostavia. Vielä kun olet käymättä sivustolla vaikkapa viikkoon, niin Uusia viestejä -napista pläjähtää käytännössä kymmenen sivua lähinnä jaskanpauhantaa ja ns. asia aiheet jää näkymättä.

Tää voi tietty olla teknisesti mahdotonta tai jo aikaisemmin käsitelty aihe, mutta mä ainakin kaipaisin tuommoista ominaisuutta.

Tätä olen minäkin kaipaillut.
Että jos vaan mitenkään olisi mahdollista toteuttaa!
Tätähän on mainostettu Suomen hienoimpana ja edistyksellisenä foorumina, joten pitäis olla pala kakkua.
Ja sä se et vaan voi olla vittuilematta.
Anteeksi vaan, mutta en vittuile.

Tuo mainitsemani asia on annettu ymmärtää useampaankin otteeseen. Ei ehkä ihan tarkalleen noilla sanoilla, mutta likimain.

Tätä olen minäkin kaipaillut.
Että jos vaan mitenkään olisi mahdollista toteuttaa!
Tätähän on mainostettu Suomen hienoimpana ja edistyksellisenä foorumina, joten pitäis olla pala kakkua.
Ja sä se et vaan voi olla vittuilematta.

Tuo mainitsemani asia on annettu ymmärtää useampaankin otteeseen. Ei ehkä ihan tarkalleen noilla sanoilla, mutta likimain.
Mä jotenkin ymmärsin, että tämä oli kehitysehdotus. Toteuttamisesta tai toteuttamattajättämisestä ei kai ole vielä annettu päätöstä?
Se, että on ollut puhetta, että .ORG on teknillisesti kehittyneempi kuin moni muu mopofoorumi, ei vielä tarkoita, että kaikkia tingelitangeliehdotuksia tullaan siitä huolimatta toteuttamaan.
Ollakseen muita jo olemassa olevia mopofoorumeja kehittyneempi ei paljoa nykyisellään vaadi...

Mä jotenkin ymmärsin, että tämä oli kehitysehdotus. Toteuttamisesta tai toteuttamattajättämisestä ei kai ole vielä annettu päätöstä?
Oikein ymmärsit. Ei kai sitä päätöstä ole annettu.

sanoi:
Se, että on ollut puhetta, että .ORG on teknillisesti kehittyneempi kuin moni muu mopofoorumi, ei vielä tarkoita, että kaikkia tingelitangeliehdotuksia tullaan siitä huolimatta toteuttamaan.
Ollakseen muita jo olemassa olevia mopofoorumeja kehittyneempi ei paljoa nykyisellään vaadi...

Siitä onko foorumi teknillisesti kehittyneempi kuin muut, voidaan olla montaa eri mieltä.

Ja teknisesti kehittyneempi foorumi ei välttämättä ole aina käyttäjän mielestä sitä, vaan käyttäjä voi kokea paikan jopa viestihe**etiksi ja vaikeaksi käyttää. Ja huomioikaa nyt että en ole haukkunut tätä foorumia enkä mitään toistakaan. Tällä osiollahan on tarkoitus antaa kehitysideoita, risuja sekä ruusuja, eikö?

Ennekuin koko asia taas hukkuu kaikkeen muuhun joutavaan lässytykseen, voisiko joku yläpidosta vastaava kommentoida onko ko. haun toteuttaminen edes mahdollista, harkinnassa vai täysin mahdotin juttu?

Eikös tätä sananvapaus ym. väittelyä ole jo muualla ihan tarpeeksi ei sitä joka toikkiin tarvitse tuoda.
Keskustellaan Orgissa mopoista ja niillä ajamisesta, jätetään ihmisoikeus asiat Amnesty Internationalille.
smile_org.gif

Tällä osiollahan on tarkoitus antaa kehitysideoita, risuja sekä ruusuja, eikö?
Kyllä, mutta mitenköhän kirjoituksesi liittyvät otsikon aiheeseen? Oletkohan varmati kirjoittanut ne oikean otsikon alle? Ilmankos sun täytyykin aina ruikuttaa kun iso paha mode poistaa viestejäsi kun et osaa pysyä otsikon aiheessa.

Itse asiaan löytyy kannatusta täältäkin. Tuollainen toiminnallisuus olisi todella hieno juttu. Kuten muistelinkin niin olen näköjään ehdottanutkin asiaa jo tässä ketjussa, mutta asia taisi hautautua sinne eikä kukaan ottanut siihen mitään kantaa. Eli olisiko tuo aivan mahdottoman työn takana?
nixweiss.gif

Ennekuin koko asia taas hukkuu kaikkeen muuhun joutavaan lässytykseen, voisiko joku yläpidosta vastaava kommentoida onko ko. haun toteuttaminen edes mahdollista, harkinnassa vai täysin mahdotin juttu?
Noh, sen voin sanoa että jos tuollaisen haluaisi tehdä niin se olisi _todella_ iso homma, mutta lupaan tutkia kyllä tätä asiaa.

Valitettavasti ihan tällähetkellä resurssit eivät tähän riitä, sen verran kiirettä ylläpidolla pitelee niin orgin kanssa kuin ihan privaattipuolellakin
sad_orig.gif
Olen yhteyksissä ikonboardin kehittäjiin ja katsotaan oisko heillä joku hyvä idea tuon suhteen, tai saisiko sen vaikka toivottua tuleviin versioihin suoraan implementoituna
smile_org.gif

Tällä osiollahan on tarkoitus antaa kehitysideoita, risuja sekä ruusuja, eikö?
Kyllä, mutta mitenköhän kirjoituksesi liittyvät otsikon aiheeseen? Oletkohan varmati kirjoittanut ne oikean otsikon alle? Ilmankos sun täytyykin aina ruikuttaa kun iso paha mode poistaa viestejäsi kun et osaa pysyä otsikon aiheessa.
Ensimmäinen tähän topikkiin kirjoittamani viesti liittyi, ennen kuin se ymmärrettiin väärin ja siihen reagoitiin väärin.

Itseltäni on poistettu muutama asiallinen viesti joskus aikojen alussa, mutta viimeiseen puoleentoista vuoteen (karkeasti) ei käsitykseni mukaan mun kirjoituksia ole hävinnyt.

Se mistä olen maininnut on se että yleisestikin kirjoituksia on poistettu aika herkästi. En ole "ruikuttanut" nyt tämän hässäkän yhteydessä minun kirjoituksien poistosta. Joten äläpä yleistä ja puhu sellaisia mistä et ole täysin perillä.

Ja jotta pysyttäisiin aiheessa niin olen itsekin ehdottomasti tuon uudistuksen kannalla.

Asiaan: Sehän jo riittäisi pitkälle jos tuon paskanjauhantaosion diskaisi uusista viesteistä ja moderoiva toveri sitten heittäisi siihen ryhmään asiattomat ketjut?
Haluan varmistaa tarkoitatko siis sitä että kaikilta dissattaisi noi paskiksen viestit? Periaatteessahan tuo ei kyllä huono idea olisi...

Nehän kyllä löytyvät sieltä niille jotka niitä etsivät...

Asiaan: Sehän jo riittäisi pitkälle jos tuon paskanjauhantaosion diskaisi uusista viesteistä ja moderoiva toveri sitten heittäisi siihen ryhmään asiattomat ketjut?
Haluan varmistaa tarkoitatko siis sitä että kaikilta dissattaisi noi paskiksen viestit? Periaatteessahan tuo ei kyllä huono idea olisi...
Äänestykset myös?  
smile_org.gif
Juuri niin... ei ollenkaan huono ajatus...

Äänestykset myös?  
smile_org.gif
Juuri niin... ei ollenkaan huono ajatus...
kuulostaa tooodella hyvältä
smile_org.gif

Noh, sen voin sanoa että jos tuollaisen haluaisi tehdä niin se olisi _todella_ iso homma, mutta lupaan tutkia kyllä tätä asiaa.

No niin kiitoksia vastauksesta Jassu.
Toivotaan että se joskus olisi mahdollista sittenpä Org olisi taas himpun verran parempi paikka.

Nyt saatte minun puolesta jatkaa tätä keskustelua vaikka mistä aiheesta!

Toivotaan että se joskus olisi mahdollista sittenpä Org olisi taas himpun verran parempi paikka.
Pistin asiasta jo viestiä boardin kehitysteamille, katsotaan missä vaiheessa heillä olisi aikaa mahdollisesti vastailla. Työkiireitä sen verran ettei oikein ehdi alkaa purkaa koodia ja "keksiä pyörää uudestaan", jos vaikka joku muu olisi jo asiaa miettinyt - voisi iskeä pari tyhmää päätä yhteen ;)

Asia on otettu huomioon kyllä
smile_org.gif

Tosiaan jos paskanjauhanta ja äänestykset jäis pois niin sehän jo hoitais tän "ongelman" ainakin 95 prosenttisesti. Tuolloin ei välttämättä tarviitsis sitä käyttäjäkohtaisuutta.

Back