Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu oli siitäkin erikseen mut ei sekään hirveitä luvannu. En nyt muista et oliko parhaat tehot just tol V-poweril.Oliko testeissä otettu kantaa Shellin V-poweriin?
+1. En ymmärrä miten oktaaniluvun nosto ilman ruisku- ja sytkäkartan räpläämistä mitään tehomuutoksia aiheuttaisikaan. Ainakaan positiivisia sellaisia.Surprise!![]()
Vai kuski erityisen altis placebo-vaikutuksille?Tiiä sitte oliko pyörällä vaan muuten parempi päivä vai onko tosiaan tuossa V-Powerissa taikaa....
Ei oo Gixxerissä 98, ehkä suomenkieliseen manuaaliin on moinen virhe päässyt. Tehtaan Service Manualissa lukee 95. Sama käy myös K5/K6 malleihin..Riippuu suositusbensasta.. Joissain on annettu minimioktaaniluku. Nykyisin taitaa olla yleensä 95. Mutta esim. moottorikelkat vaatii 98:a, ei toimi kunnolla 95:lla. Samoin K3 kilogixerissä oli suosituksena 98 bensa. Nykyisin tulee tankattua autoon 95 ja mopoon 98. Tiedä sitten onko hyötyä..?![]()
Joko sun tupperwaresta lähtee 250hp takaselta?Itse aloin nyt tankkaamaan omaan 98 ja V-Poweria, koska sytkää säädettiin ja puristukset on n. 13.5:1.
No eipä nyt sentäänJoko sun tupperwaresta lähtee 250hp takaselta?Itse aloin nyt tankkaamaan omaan 98 ja V-Poweria, koska sytkää säädettiin ja puristukset on n. 13.5:1.![]()
Olisiko se enemmän tuota henkistä puolta ?+1. En ymmärrä miten oktaaniluvun nosto ilman ruisku- ja sytkäkartan räpläämistä mitään tehomuutoksia aiheuttaisikaan. Ainakaan positiivisia sellaisia.Surprise!![]()
Jos ei 95:lla nakuta niin mitä iloa tuosta korkeammasta oktaanista olisi, kun ei mopoissa mitään automaagisesti säätyvää sytytysennakkoa ja nakutustunnistinta ole.
Turboautossa jossa em. värkit löytyy voi jotain eroa tullakin.
Mulla lukee suomenkielisessä K4:n manuaalissa suosituksena 98. Molempia (95 ja 98) olen tankannut enkä kyllä mitään eroa ole tuntenut/kuullut.Ei oo Gixxerissä 98, ehkä suomenkieliseen manuaaliin on moinen virhe päässyt.
Koittakaas ensi kerralla että toinen menee tankkauksen ajaksi pelaamaan hedelmäpeliä ja kaveri tankkaa satunnaisesti joko 95 tai VPoweria.Viime kesänä tuli jonkin verran laitettua tota V-Poweria ja johan lähti! Ja sama juttu kavereillaki, toimii paljon paremmin...aika hauska huomata, kuinka tuo Placebo vaikuttaa itse kuhunkin! No, onhan niissä polttoaineissa eroja, mutta ei kai niitä nyt tavallisessa ajossa perstuntumalla kukaan huomaa.
Jostain syystä ovat sitten suomenkieliseen laittaneet 98, vaikka tehdas suosittaa 95.Mulla lukee suomenkielisessä K4:n manuaalissa suosituksena 98. Molempia (95 ja 98) olen tankannut enkä kyllä mitään eroa ole tuntenut/kuullut.Ei oo Gixxerissä 98, ehkä suomenkieliseen manuaaliin on moinen virhe päässyt.
Täytyypä kokeilla!Koittakaas ensi kerralla että toinen menee tankkauksen ajaksi pelaamaan hedelmäpeliä ja kaveri tankkaa satunnaisesti joko 95 tai VPoweria.Viime kesänä tuli jonkin verran laitettua tota V-Poweria ja johan lähti! Ja sama juttu kavereillaki, toimii paljon paremmin...aika hauska huomata, kuinka tuo Placebo vaikuttaa itse kuhunkin! No, onhan niissä polttoaineissa eroja, mutta ei kai niitä nyt tavallisessa ajossa perstuntumalla kukaan huomaa.
Ei varmaan oo tehovaikutus enää ihan yhtä selvä kun ei tiedä kumpaa kamaa tankkiin on laitettu, eikä ole saanut hypistellä formulatarroilla kuorrutettua bensapistoolia.
![]()
Totta!Koittakaas ensi kerralla että toinen menee tankkauksen ajaksi pelaamaan hedelmäpeliä ja kaveri tankkaa satunnaisesti joko 95 tai VPoweria.Viime kesänä tuli jonkin verran laitettua tota V-Poweria ja johan lähti! Ja sama juttu kavereillaki, toimii paljon paremmin...aika hauska huomata, kuinka tuo Placebo vaikuttaa itse kuhunkin! No, onhan niissä polttoaineissa eroja, mutta ei kai niitä nyt tavallisessa ajossa perstuntumalla kukaan huomaa.
Ei varmaan oo tehovaikutus enää ihan yhtä selvä kun ei tiedä kumpaa kamaa tankkiin on laitettu, eikä ole saanut hypistellä formulatarroilla kuorrutettua bensapistoolia.
![]()