• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uutta pyörää ostamassa.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HondaM83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HondaM83

New member
Mikä olis seuraavat kriteerit täyttävä pyörä:

-Luotettava ja ehdottomasti ruisku.
-Mielellään naku.
-Sopii katukikkailuun, mutta ei aivan onneton pikku reissuilla.
-100 hummaa olis hyvä löytyä takapyörältä ja kuivapainoa mielellään alle 200kg
-Ja tärkein eli hinta alle 7 tonnia.

Olisko ehdotuksia? Osuuko tuohon edes muuta ku Kawan Z750?
biggrin.gif
 
Hmm mitenkäs noitten kotareiden luotettavuus? Muuten kyllä näppärän oloinen pyörä ja v-twini on kyllä aina plussaa.
 
Mikä olis seuraavat kriteerit täyttävä pyörä:

-Luotettava ja ehdottomasti ruisku.
-Mielellään naku.
-Sopii katukikkailuun, mutta ei aivan onneton pikku reissuilla.
-100 hummaa olis hyvä löytyä takapyörältä ja kuivapainoa mielellään alle 200kg
-Ja tärkein eli hinta alle 7 tonnia.

Olisko ehdotuksia? Osuuko tuohon edes muuta ku Kawan Z750?  
biggrin.gif
Ei taida löytyä uuttaa pyörää juurikaan alle seitsemän tonnin
biggrin.gif
jossa on sata hepoa takapyörällä
 
Kelpaiskos Hondan VTR 1000 f -97 ->

V2, yms. hintapyynnöt ovat alkaen päälle kolmetonnia.
062802moto_prv.gif
 
Hmm mitenkäs noitten kotareiden luotettavuus? Muuten kyllä näppärän oloinen pyörä ja v-twini on kyllä aina plussaa.
Jos täällä kysyy jostain merkistä "negatiivista" tai sanoo, että "entäs kun yks omistaja kertoi et niis on sitä ja sitä ns. tyyppivikana"  niin heti katsotaan kieroon ja ongelmat lakaistaan maton alle.  
biggrin.gif
tounge.gif


No minä olen KUULLUT ei omaa kokemusta, että kestää ajaa, varmaan jotain 50 000 - 60 000tkm ajettuja löytynee jo?, vesipumppuja ovat vaihdelleet tuossa 30 000 tietämillä eli ei kuullosta pahalle.

Jotain lastentautia on joissain yksilöissä ollut, mutta onhan niitä hondissa ja suzukeissakin.
 
sv 1000 olis tvini ja hepat riittää. Ruiskullahan ne on ja hinnat alkaen 5000.
 
Mikä olis seuraavat kriteerit täyttävä pyörä:

-Luotettava ja ehdottomasti ruisku.
-Mielellään naku.
-Sopii katukikkailuun, mutta ei aivan onneton pikku reissuilla.
-100 hummaa olis hyvä löytyä takapyörältä ja kuivapainoa mielellään alle 200kg
-Ja tärkein eli hinta alle 7 tonnia.

Olisko ehdotuksia? Osuuko tuohon edes muuta ku Kawan Z750?  
biggrin.gif
Moi

Sulla varmaa ittelläski joitan mielessä niin kerros mitkä?
 
Huonoja kokemuksia kaasareista ku ei saakaan hyviin säätöihin. Ruiskun saa toimimaan todella tarkasti ja onhan ruisku nykyaikaa ja myös taloudellisempi.

Ei itsellä pahemmin ole muita vielä pyörinyt mielessä muuta ku toi Z750

Onko uudemmat VTR:t muka ruiskulla
omg.gif
jos ei lasketa SP versioita?

Tuo SV1000 rupes kiinnostamaan kyllä kovaa, pitääpä käydä testaamassa miten tuo V2 jytisee.
 
Tuo SV1000 Suzuki on kyllä noussut ehdottomaksi suosikiksi. Kevyt ku mikä ja tehoakin sopivasti. Onko kellään kertoa omakohtaisia kokemuksia? Plussat ja miinukset?

Ja erityisesti tuo nakuversio vielä.
 
Hmm mitenkäs noitten kotareiden luotettavuus? Muuten kyllä näppärän oloinen pyörä ja v-twini on kyllä aina plussaa.
42 tkm rullattu tällä hetkellä Super Dukella ilman ongelmia. Tuosta pari tonnia ajettu rataa. Tällä hetkellä kytkin antaa merkkejä ensimmäisistä oireista, että kilometrit alkavat olla täynnä. Kestänee noilla levyillä kuitenkin vielä 1-10tkm ajotavasta riippuen. Paljon puhuttu vesipumppukaan ei ole ainakaan vielä tuottanut ongelmia.
 
Back
Ylös