• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

V-Max?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juketzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juketzu

New member
moro,voisiko joku jolla on/ollut v-max kertoa vähän minkälainen pyörä on "luonteeltaan"! miten matka-ajo,entä sit kaupungissa.. ym ym...!

Kaupungissa hyvä. Täystehoisen saa tehtyä helposti kuristetusta sorvaamalla luistit ja ottamalla hylsyt pois kaasareiden välistä. Laitoin kylläkin V-Boostin niinkuin alkuperäisessä.
Matka-ajossa penkki ei sopinut mulle ollenkaan.
Runko vähän lötköhkö ja jarrut voisi olla paremmat, uudemmissa tulikin. Takapää pomppi ainakin mulla helposti kovissa jarrutuksissa.
Oli se aivan hyvä pyörä.

Omistin -97 mallin (täystehoinen). Kaikin puolin mukava pyörä, sopii sekä kaupunkiin, että maantielle. Mikään äärimmäinen mutkapyörä se ei ole, mutta osaavissa käsissä taittuu kaupungissakin ihan kivasti.

Uudet jouset etuvaimentimiin kannattaa tilata kättelyssä. Itse tilasin englannista Progressive suspensionin http://www.progressivesuspension.com/
valmistamat. Ei maksa paljoa ja kaarrekäyttäytyminen paranee reippaasti.

Matka-ajossa suurin miinus on tietty pieni tankki. Tuleepahan pidettyä tarpeeksi taukoja. Muuten ajoasento oli meikäläisellekin (194cm) ihan leppoisa, eikä paikat puutuneet. Pieni kate auttaa jo kummasti maantienopeuksissa.

Ei ehkä kuitenkaan eka pyöräksi, mutta kokeneemmalle riittä paljon kivaa
sport05.gif

Kaupungissa hyvä. Täystehoisen saa tehtyä helposti kuristetusta sorvaamalla luistit ja ottamalla hylsyt pois kaasareiden välistä. Laitoin kylläkin V-Boostin niinkuin alkuperäisessä.
Matka-ajossa penkki ei sopinut mulle ollenkaan.
Runko vähän lötköhkö ja jarrut voisi olla paremmat, uudemmissa tulikin. Takapää pomppi ainakin mulla helposti kovissa jarrutuksissa.
Oli se aivan hyvä pyörä.
Niin, noin saa täysitehoisen, mut jos yhdyskanava kokoajan auki niin eikös soppaa pala aika paljon? Ja eiks seos säädöissä tule vähän ongelmia? Oletan vaan...

Mut hyvä peli on! Just yhen kesän alla ollut, ei ongelmia. Tosi kiva fiilistely peli. Kyllä se totta on et kannattaa etsiä täysteho, on muutamia eri tehoversioita. www.vmaxoutlaw.com:ista saa aika paljo tietoo... On sitä paljon spekuloitu, runkohan on tosiaan vähän vetelä, mut ei se ois maxi jos siinä olis deltabox runko. Eikä sitä huomaa ku (yli)nopeuksissa, sit woblaamista. Kiva pikku ragsterimopo!;)

Back