• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

V-stromiin keskituki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makke71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

makke71

New member
Ketjujen rasvaus ilman keskitukea ei ole juhlaa. Mutta 150€ on liikaa uudesta keskituesta, joten suunnitelmissa on tehdä se itse.

Löytyisikö keneltäkään mallia/kuvia keskituesta? Hyvistä kuvista ja piirustuksista olisin valmis maksamaan pari kymppiä.
Ja jos ylimääräistä keskitukea löytyy, niin tarjoa!

makke71@netti.fi

Ihan vaan uteliaisuudesta:

Kuinka paljon ajattelit säästää tekemällä itse?
(Toisin sanoen käytetty aika kertaa oman työn tuntipalkka...)

Tämä ei sitten ole provo, olen vain utelias.

Eipä tässä suurta säästöä synny, mikäli omalle työlle alkaa euroja laskemaan. Muutaman kympin säästän ja jäähän siinä ainakin tekemisen ilo! Mikäpä mukavampaa kuin väännellä rauta sopivaan muotoon, hitsata ja nauttia itse tehdystä työstä!

Kumpaan olet tukea vailla 650 vai 1000.

Ovat erillaisia eivätkä ilmeisesti sovi ristiin...

Täällä sama ongelma, eli keskituki puuttuu. Jossain kyselyssä neuvottiin kääntymään muistaakseni RM.Heinon puoleen. Pitänee kysellä sieltäkin keväämmällä.

Muita hyviä ideoita?

Täällä sama ongelma, eli keskituki puuttuu. Jossain kyselyssä neuvottiin kääntymään muistaakseni RM.Heinon puoleen. Pitänee kysellä sieltäkin keväämmällä.

Muita hyviä ideoita?
R.M. Heinolta saa SW-Motechin keskitukea, Suzuki-kauppiaalta Suznan omaa. Hinnat lienevät aikalailla samaa luokkaa. Tokimoton kautta saa Hepco & Beckerin keskituen (art.no. 5053501), mutta tuota en ole luonnossa nähnyt eikä hintakaan tiedossa.

Itselläni oli pikku-Stromissa Suzukin oma keskituki ja kyllä se on hintansa arvoinen vekotin reissun(kin) päällä.

Ei oo tossa SV:ssäkään keskitukee, mutta pukki jolla saa svingin ilmaan on helppo thedä ja sen avulla ketjut on helppo rasvata

Samaa mieltä Heikin kanssa, kyllä ne ketjut pitää saada reissussakin rasvattua. Pitää kysellä noita keskitukia eri liikkeistä (Oulun Suzuki-myyjältä en ainakaan hae, palvelu lähinnä tökeröä)
veryangry.gif

Samaa mieltä Heikin kanssa, kyllä ne ketjut pitää saada reissussakin rasvattua. Pitää kysellä noita keskitukia eri liikkeistä (Oulun Suzuki-myyjältä en ainakaan hae, palvelu lähinnä tökeröä)
veryangry.gif

No ei kai se ketjujen rasvaus nyt yhden keskituen puutteeseen voi kaatua? Kaveri avuksi ja pyörää kallistamaan sivutuen varassa tai sitten yksin jos on niin pieni pätkä kerrallaan ja sitten pyörää metri eteenpäin ja taas pieni pätkä...

Tosin itse mukavuudenhaluisena tilasin sen Motechin version Heinolta. Mutta kukin tyylillään.

Itse kallistan mopoa sivutukea (jalkaa) vasten ja pyöräytän fillaria kun en viitsi pukille nostaa tai ei oo pukkia saatavilla. Kropalla kun vähän nojaa niin jo nousee ja pyörii.

Hölmöltähän toi varmaan näyttöö, mutta toimii.

Ehdottomasti keskituen kannalla, entisessäkin mopottimessa moinen oli ja helpotti ketjujen voitelua valtavasti. Muutaman kerran oon uudella kokeillu tuota voitele-työnnä mopoa-voitele jne tekniikkaa, mutta ei hyvä. Reissussa ei aina kaveria, joka kallistais mopotinta kaverina, joten kyllä keskituki menee hankintaan.

Oiskohan noita messuilla kellään tarjolla...

062802moto_prv.gif

Back