• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

vaihenäyttö

en tiedä minkä ikäinen on pyöräsi mutta TÄSSÄ on vm.2008 sopiva
smile_org.gif

Stormilta saa, hintaluokkaa satasen.

Gipro on hyvä ja toimii, Kosoa en saanut omassa pyörässä toimimaan.

Kato sieltä löytyykö juuri sun pyörään.

- T -

Mulla on asennettuna tuo stromin GIPRO. Asennus helppoa kuin heinän teko.
Mutta toiminta onkin sitten toinen juttu. Mun mopon tapauksessa näytössä on aikalailla viivettä. Tuo pois lukien ihan soiva peli.
Säästyy varpaat seiskaa etsiessä :thumbup:

^ Tuon GIPROn toimintaperiaate vaihtelee eri malleissa.
Usein se saa vaihdetiedon suoraan ECUlta.
Mutta esim. isossa Zetassa (ainakin 10-13) se laskee kierrosluvun ja nopeuden suhdetta jolloin näyttö ei reagoi välittömästi vaihdettaessa.

^ Tuon GIPROn toimintaperiaate vaihtelee eri malleissa.
Usein se saa vaihdetiedon suoraan ECUlta.
Mutta esim. isossa Zetassa (ainakin 10-13) se laskee kierrosluvun ja nopeuden suhdetta jolloin näyttö ei reagoi välittömästi vaihdettaessa.

Juurikin näin. Mulla on kymppiärrässä tuo Gipron kikkare ja siinä ei ole juurikaan viivettä kun vaihdetieto tulee eculta suoraan.

Mulla Ebayst hommattu joku kiinalainen halpis, toimii nopeus/kierrokset systeemillä.
Eipä siinä oo juuri mitään viivettä, mut ku kytkin alhaalla, niin saattaa (tietenki) näyttää melkein mitä vaan... paitsi vapaalla millä näyttää aina nollaa :thumbup:

Osaako joku antaa vinkkiä Gipro alkaa vilkuttamaan U:ta vähän reippaammin kiihdyttäessä muuten toimii moitteettomasti, onko vika vai ominaisuus en muista että olisi tehnyt samaa viime kesänä.
pyörä kawa zx9r -98.

Siinähän on eri ominaisuuksia jotka pystyy kytkemään vahingossa. Muistaakseni tuo on "vaihtovalo" jonka pystyy ohjelmoimaan sinne vahingossa jos pitää pyörän kierroksia vapaalla jossain tietyssä kohtaa milloin vehjes menee ohjelmointimoodiin.

Käyttöohjeesta selviää miten tuon saa pois päältä. Varmaan netistäkin ko. ohje löytyy. Itellä käynyt pari kertaa sama homma ja ohje on pitänyt kaivaa esiin että sen saa pois päältä. Ihan ulkomuistista sanoisin että pitää pitää hetki kierroksia ~4kpm ja sit kun valo alkaa vilkkua, niin sammuttaa tai pudottaa tyhjäkäynnille tai jotain sen tapaista.

- T -

Back