Vaihtovisiiri mukana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeTi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JeTi

New member
Niin.. itsehän ajelen kirkkaalla visiirillä, tosin joskus on käynyt mielessä ostaa joku "tosi hiano :P". Mutkun nehän on kaikki tummennettuja, niin onko porukalla reissussa vaihtovisiiri jossain mukana vai ajetaanko sitten pilvisenä päivänä ihan yössä? Puhumattakaan kun aurinko tipahtaa horisontin alle?

Tämmösiä kysymystyyppisiä ajatuksia vain.
baaa.gif

Schuberth S1 ja aurinkovisiiri, sillä mennään =P
Eihän se tietysti ole niin cool pampers-piireissä kuin peilivisiiri.. mutta käytännöllisyys ajaa edelle

Ei tulisi mieleenkään roudata toista visiiriä aina mukana. Tai ajaa sokkona hämärässä tummalla visiirillä. Näitäkin löytyy

Shoein XR1000 ja vara/vaihtovisiiri mukana pitemmillä reissuilla ja ratapäivillä. Löytyy pari Irdidium hopeaa, musta (savu) ja kirkas
tounge.gif
Vaihtuu kelin mukaan ja kulkee repussa.

Ei tulisi mieleenkään roudata toista visiiriä aina mukana. Tai ajaa sokkona hämärässä tummalla visiirillä. Näitäkin löytyy
Minulla on aina Shoein kirkas visiiri mukana. Ei se busan takaboksissa paljon tilaa vie, ja on pimeällä oikeasti hyödyllinen (vielä kun saisi keltaisena). Joskus harvoin olen joutunut ajamaan pimeällä tumma visiiri potassa, enkä voi suositella kenellekkään, varsinkaan maanteillä (kaupungissa nyt vielä menee jotenkin).

/MarcusB

Joskus harvoin olen joutunut ajamaan pimeällä tumma visiiri potassa, enkä voi suositella kenellekkään, varsinkaan maanteillä (kaupungissa nyt vielä menee jotenkin).
Sama ja sen jälkeen on ollut mukana "työsuojalasit" takaboksissa jos nyt kerran kesässä tulee hämärä yllätyksenä reissun venyessä niin ne pelaa varakeinona ja topikin aloittajalle normi tummalla näkee aivan hyvin päivällä oli keli mikä tahansa paitsi auringon pimennys..  
tounge.gif

Shoei Multitecissä sellainen sävytetty visiiri kiinni, joka on ylhäältä tumma ja alhaalta kirkas. Kirkkaalla kelillä ajelen pää etukenossa ja pimeällä pää takakenossa....
biggrin.gif

Aurinkolasit joskus mukana myös....

Back