Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä tais käydä miehelle samoin, mulla ollut pyörä nyt pari viikkoa ja nyt mies suunnitteli ostavansa itselleen kypärän. Eli selvä merkki, että lähtee ajamaan koska mun kyytiin ei se ei varmasti ainakaan tänä kesänä tule.Niinpä, er5:lla on rouva nyt treenannut pari viikkoa. Ajattelin, että ei se minuun vaikuta. Oma maxiskootta kun on niin iisi ja käytännöllinen. Vaan aargh, kyllä se mopokuumeen nostaa.![]()
Niin, tai sit ukollas on taka-ajatuksena kaapata sun pyöräsMeillä tais käydä miehelle samoin, mulla ollut pyörä nyt pari viikkoa ja nyt mies suunnitteli ostavansa itselleen kypärän. Eli selvä merkki, että lähtee ajamaan koska mun kyytiin ei se ei varmasti ainakaan tänä kesänä tule.
Hyvä vaimo. Onhan ne ihan erilaisiaNiinpä, er5:lla on rouva nyt treenannut pari viikkoa. Ajattelin, että ei se minuun vaikuta. Oma maxiskootta kun on niin iisi ja käytännöllinen. Vaan aargh, kyllä se mopokuumeen nostaa.![]()
Isompi vaimo?Näinhän se on meilläkin alkanu, aikana ennen nykyistä vaimoa ei moottoripyörät kiinnostanu tuon taivaallista... Nyt on alla jo toinen ja ensimmäistä melkein 2x isompi![]()
Mitä helevetin vikaa on maxiskootassa?joo, tätä kyseistä 'pyöräkuume' ilmiötä tässä yhteydessä kutsutaan häpeäksi. Maxiskootteri![]()
KaikkiMitä helevetin vikaa on maxiskootassa?joo, tätä kyseistä 'pyöräkuume' ilmiötä tässä yhteydessä kutsutaan häpeäksi. Maxiskootteri![]()
![]()
Isompi vaimo?Näinhän se on meilläkin alkanu, aikana ennen nykyistä vaimoa ei moottoripyörät kiinnostanu tuon taivaallista... Nyt on alla jo toinen ja ensimmäistä melkein 2x isompi![]()
![]()
![]()
Pääasia on, että valinta ja mopedi miellyttää itseäsi.Mitä helevetin vikaa on maxiskootassa?joo, tätä kyseistä 'pyöräkuume' ilmiötä tässä yhteydessä kutsutaan häpeäksi. Maxiskootteri![]()
![]()
sanoi:Taisitte tulla tänään vastaan. Emännällä näytti oleva suu messingillä, sille näytti vaikka oli ruukku päässä![]()