Väinö 800 ,boxit, sissy ja vilkut...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boxeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Boxeri

New member
Hello!!!!!!!!!!!!!
talktohand.gif

"Joku" joskus kyseli otsikon aiheesta, eli vilkkujen asennusta jos on boxit.......
wink.gif

Tässä muutama kuva aiheesta..........
smile_org.gif

http://www.moottoripyora.org/kuva-al....181.JPG
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....183.JPG
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....184.JPG

P.S Hei! Mites nää kuvat sais suoraan näkyviin tänne???
withstupid.gif

Kattos Boxeri, olet valinnut pyöräsi just oikeilla väreillä.
smile_org.gif

Omassani Givin isot nahkalaukut asettuvat just ja just orggisvilkkujen etupuolelle. Vilkut ovat mielestäni aivan ok, mutta tuo rekisterikilven valo on joskus käynyt ajatuksissa vaihtolistalla.

Moikka,

Minä ainakin näistä kyselin. Tuohan voisi olla yksi vaihtoehto. Mutta, kävi sellainenkin mielessä et vois laittaa sellainen systeemi mikä löytyy VN1500 ( -98, 99 ) Voipi olla muissakin malleissa. Siinä on sit takavalo, rekkarivalo ja vilkut yhdessä. Multa puuttuu tuo rekkarivalokin kokonaan. Eikös sekin ole pakollinen vai...
lookaround_orig.gif

Moikka,

Minä ainakin näistä kyselin. Tuohan voisi olla yksi vaihtoehto. Mutta, kävi sellainenkin mielessä et vois laittaa sellainen systeemi mikä löytyy VN1500 ( -98, 99 ) Voipi olla muissakin malleissa. Siinä on sit takavalo, rekkarivalo ja vilkut yhdessä. Multa puuttuu tuo rekkarivalokin kokonaan. Eikös sekin ole pakollinen vai...
lookaround_orig.gif
Moro vaan!
talktohand.gif

Sain pyörän jo liikenteeseen ja belt drivekin on asennettu paikoilleen, eli toisioveto on remmillä.
Laittelin eilen vilkutkin ehken viksummalle hollille. Ne tuli siihen rek.kilven valon kupeeseen tässä foto.
normal_Kawasaki_005.jpg

P.S Olipas tuon kuvan kanssa taas "orgiat"
wink.gif

No tuohan on ihan fixun näkönen juttu. Millai sait nuo vilkut ängettyä siihen pieneen rekkarimöttiin? Ja vielä tärkeämpi, mistä nuita rekkarivaloja saa...
cool.gif

No tuohan on ihan fixun näkönen juttu. Millai sait nuo vilkut ängettyä siihen pieneen rekkarimöttiin? Ja vielä tärkeämpi, mistä nuita rekkarivaloja saa...
cool.gif
Luulen, että rek.kilven valo on vakiokamaa. Onhan siinä kromattu muovinen runko, jonka sivuun porasin alkuperäisten vilkkujen vaatimat kiinnitysreiät. Käytin kytkentätilana valaisimen sisusta...
Tässä kuva, josta näkyy paremmin...
biggrin.gif
normal_Kawasaki_006.jpg

Luulen, että rek.kilven valo on vakiokamaa. Onhan siinä kromattu muovinen runko, jonka sivuun porasin alkuperäisten vilkkujen vaatimat kiinnitysreiät. Käytin kytkentätilana valaisimen sisusta...
Ainakin 2000 -lukulaisissa euromalleissa oli kilpi ylhäällä ja valo siihen takalampusta, jossa oli kirkas kohta ylöspäin.

Tässä kuva mun nyt jo myydystä VN800:sta, jossa vähän huonosti näkyy tuo rekkarin paikka tuom työkalurullan takana.

VN800-Givi600.jpg

Kuvassa näkyy myös tuo Mustangin satula, joka oli hyvä peli, kyllä matka taittui sillä. 9kk ja 38 000 km.

Rispektiä kaikille VN800 -kuskeille. Aivan saamarin hyvä pyörä. Jos olis tilaa kerätä pyöriä, niin tuo kuvan pyörä olis mulla varmasti vieläkin.

T. HD RK 2008

Löytyykö merkki/malli ehdotuksia paremmasta satulasta kuljettajalle, sillä edellytyksellä että emännällekkin pitää kuulema paikka löytyä..

Satula kysymykseen vastaus , jenkeistä löytyy useammasta paikasta hyviä Mustangin ja yhden muun valmistajan kahden hengen satuloita . Esim. www.cruiserscustomizing.com ja www.scootworks.com , dollarin kurssi nyt toki huono €:n nähden , joten kannattaa tilata , mutta huom. mahdollinen tulli + alv = 3,4 % + 22 % ja rahtikulut . Siltä saat varmasti halvemmalla , kuin Suomesta tosi hyviä penkkejä .
Boxeri , miten sinulla on oudot takavalot , minulla on samanlaiset , kuin kuvassasi vm 2000 eli rekisterikilven telineen voi kiinnittää takavalon ylä- tai alapuolelle . Ei ole erillistä rekisterikilvenvaloa .

Satula kysymykseen vastaus , jenkeistä löytyy useammasta paikasta hyviä Mustangin ja yhden muun valmistajan kahden hengen satuloita . Esim. www.cruiserscustomizing.com ja www.scootworks.com , dollarin kurssi nyt toki huono €:n nähden , joten kannattaa tilata , mutta huom. mahdollinen tulli + alv = 3,4 % + 22 % ja rahtikulut . Siltä saat varmasti halvemmalla , kuin Suomesta tosi hyviä penkkejä .
Boxeri , miten sinulla on oudot takavalot , minulla on samanlaiset , kuin kuvassasi vm 2000 eli rekisterikilven telineen voi kiinnittää takavalon ylä- tai alapuolelle . Ei ole erillistä rekisterikilvenvaloa .
Moro!
talktohand.gif

Kyllä se on "tehtaalla" tehty, meinaan tuo rek.kilvenvalo. Noi vilkuthan on ollut uutena laukkurautojen seutuvilla.
Mutta asiasta kolmanteen....mites sulla remmi "vaeltaa" takana.
Löytyykö se aina samasta reunasta, vai satunnaisesti jomminkummin.
Itselläni se on mieluummin ulkoreunalla, joskaan remmin reuna ei kiillotu!!!!Tsekataan kireys kohtapuolin ja tark. tuo linjaus.
Vaihdoin tänään pyörääni National Cyclen plexin malli Dakota.

Empä ole seurannut tuota vaeltelua , mutta tänään näytti olevan ulkoreunassa . Olen ajanut nyt jotain 400 km , eikä mitään ongelmia ole ilmennyt . Asennusohjeen mukaan kireyden ja linjauksen tarkistus on vasta 1600...6400 km ajon jälkeen . olen kyllä lähes joka ajoreissun jälkeen kokeillut miten soi .

Näinhän se taitaa mennä, kuis kerroit. Tuleehan tuota seurailtua ehken liikaakin tuota remmiä............
Mites se sinun pyörässäsi on noitten pakoputkien laita? Eli pelittääkö alkuperäiset?

Mielestäni pelittää aika mukavasti , modasin niitä vähän viime suvena , eli netistä löytyi kansainvälinen Vulcan Riders " kerho " , sen Ruotsin osaston sivuilta olen katsellut vinkkejä . Alunperin remmi systeemikin lähi sieltä , kun joku paikallinen metallihemmo sorvasi itse takahammaspyörän ( etupyörän ja hihnan löysi jostain alan liikkeestä = HD:n osia ) . Toinen idea on alkuperäisten putkien päiden avartaminen . Porataan ne mustat peitelevyt pois ja porataan takalaippaan lisäreikiä . Ainakin äänet muuttuu muhkeammiksi ja jos haluaa palata takaisin orkkikseen päin , kiinnittää mustat laipat takaisin pop-niiteillä .

Boxeri kyseli Väinön isännältä siitä hihnan vaeltelusta.

Itse vaihdoin vaimon mopoon myös hihnan ja jotenkin se eituntunut oikein hyvältä kun hihna makaa vasten ulkoreunaa. Kysäisin asiaa amerikan mestareilta scootworksilta ja tässä heidän vastaus:

The belt should run close to the outside edge of the rear pulley, (when
not under load). It should run close to the inside flange on the front.
(when not under load). When you put the bike under load it will track
more to the center, Then when you let off the power it will track back
to the edge. Just set both adjusters to the same mark,(with 1/8"
deflection) at 10lbs of pressure applied to it.

Hiukan hankalahan sinne hihnalle on nähdä ajon aikana mutta ohjeen mukaan se on asennettu nyt. Aika näyttää onko se oikein. Ekan satasen aikana ei ainakaan ole tullut mihinkään oikein mitään jälkiä. Joten aika liki oikeaa se lienee

Back