Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, että lainaan topiccia totaaliseen off-topicciin, mutta on pakko kysyä Ripleyltä, että onko tuo allekirjoituksesi linkissä näkyvä Rex sun? On aivan helvetin komia kyhäelmä! Todella maukas!Esitän syvän paheksuntani ja anteeksipyyntöni tapahtuneen johdosta kaikkien entisten lahtelaisten ja nastolalalaisten moottoripyöräilijöiden puolesta.
Toinen vissiin Espoosta, toinen Porvoosta. Se vaan ei ole ilmaista, se oikeudessa etujen ajo. Joskus oli "sakkopooli". Jos tää on kääntymässä tällaseksi, oikeusturvavakuutus, joka kattaisi tämmöiset, olisi ehkä poolin perustamisen paikka.kukas se nainen oli joka oli saanut postinvälityksellä sakot ajostaan ku joku kotipoliisi oli soittanut?
amerikoissa on käsittääkseni tollainen käytössä..pyörittelevät sakkoja eri oikeusasteissa loputtomiin.Toinen vissiin Espoosta, toinen Porvoosta. Se vaan ei ole ilmaista, se oikeudessa etujen ajo. Joskus oli "sakkopooli". Jos tää on kääntymässä tällaseksi, oikeusturvavakuutus, joka kattaisi tämmöiset, olisi ehkä poolin perustamisen paikka.kukas se nainen oli joka oli saanut postinvälityksellä sakot ajostaan ku joku kotipoliisi oli soittanut?
On muistettava poliisiylijohtajan neuvo: "Poliisin päätökseen ei ole pakko tyytyä".amerikoissa on käsittääkseni tollainen käytössä..pyörittelevät sakkoja eri oikeusasteissa loputtomiin.
Jos viidestä yhden sai poliisi kiinni tien päällä, niin miten ne muut neljä on saatu kiinni?
Juuri näin. Jos soittaa kännykällä tien päältä eikä ole hands freetä, niin vastailmoitusta, jos se on mahdollista, eli näyttö kellonajasta jne..., vaatii kyllä aktiivisuutta.Oikeusmurha!!! Eikun valitusta hoviin ja vastasyytteen nosto tieltäsoittaneelle vasikalle ja elinikäinen kännykänkäyttökielto!!! Jokainen huolehtikoon vaan omista asioistaan, näki sitten mitä perseilyä tahansa...........
Tuo "liikennevaloista lähdettiin voimakkaasti kiihdyttäen liikkeelle" sai minut hämmästymään. Itse pyrin aina lähtemään noin ja joskus siinä saattaa takanen sutasta. Tähän saakka olen tietoisesti vältellyt keulimista, mutta nyt on sitten "voimakas kiihdytys" tuomion peruste. Minusta juuri se on olennaisesti kuulunut moottoripyörällä ajettaessa sujuvaan liikenteeseen, ettei jäädä siihen kotiloiden sekaan himmailemaan, vaan poistutaanOK.... mahtaneeko moinen tulla polliisilla kaiken perushölmöilyn
keskellä mieleen edes mahdollisilla käräjillä.... mutta
näin se vaan saattaa mennä.... ja ihan hyvin perustein läpi.
Ei auta selitys... hyväkään.![]()
Ja mieluusti niin, että splittaamalla valoihin jos tilaa on. Ja vaikka viivalla olisi customi niin viereen vaan. Kun ne customit eivät vaan yksinkertaisesti kulje mihinkään, ja eihän sitä mökää takana ollen kärsi kuunnella Erkkikään.Tuo "liikennevaloista lähdettiin voimakkaasti kiihdyttäen liikkeelle" sai minut hämmästymään. Itse pyrin aina lähtemään noin ja joskus siinä saattaa takanen sutasta. Tähän saakka olen tietoisesti vältellyt keulimista, mutta nyt on sitten "voimakas kiihdytys" tuomion peruste. Minusta juuri se on olennaisesti kuulunut moottoripyörällä ajettaessa sujuvaan liikenteeseen, ettei jäädä siihen kotiloiden sekaan himmailemaan, vaan poistutaanOK.... mahtaneeko moinen tulla polliisilla kaiken perushölmöilyn
![]()
Ja mieluusti niin, että splittaamalla valoihin jos tilaa on. Ja vaikka viivalla olisi customi niin viereen vaan. Kun ne customit eivät vaan yksinkertaisesti kulje mihinkään, ja eihän sitä mökää takana ollen kärsi kuunnella Erkkikään.![]()
Kyllä kylläJa mieluusti niin, että splittaamalla valoihin jos tilaa on. Ja vaikka viivalla olisi customi niin viereen vaan. Kun ne customit eivät vaan yksinkertaisesti kulje mihinkään, ja eihän sitä mökää takana ollen kärsi kuunnella Erkkikään.Tuo "liikennevaloista lähdettiin voimakkaasti kiihdyttäen liikkeelle" sai minut hämmästymään. Itse pyrin aina lähtemään noin ja joskus siinä saattaa takanen sutasta. Tähän saakka olen tietoisesti vältellyt keulimista, mutta nyt on sitten "voimakas kiihdytys" tuomion peruste. Minusta juuri se on olennaisesti kuulunut moottoripyörällä ajettaessa sujuvaan liikenteeseen, ettei jäädä siihen kotiloiden sekaan himmailemaan, vaan poistutaanOK.... mahtaneeko moinen tulla polliisilla kaiken perushölmöilyn
![]()
![]()