• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vakio busan tehoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jape-85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jape-85

New member
Saattaapi olla jo jossain aihe tästä, mut paljonko muilla vakio busasta rengastehot? Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi...
Itsellä -06,18000km,yoshimuran sliparit.
ProBoost Kelaharaan penkistä. 158hp/137nm! Tasaiset käyrät.

...omastani viimesyksynen kuvatus Vittaniemen penkistä tässä

Olethan jo tutustunut busanistien sivustoon? Sieltä "Foorumi" ja alakaa tietoa löytymhän  
tounge.gif

edit: sori nyt vasta luin kunnolla, eihän mulla ole vakiobusa, kun tuohon on laitettu Yoshimura RS-3 kokoputkisto...muuten kyllä

Taitaa olla jänkhänmiehellä vielä konetehojakin?
...niinhän tuo penkki antaa. KemiMC:n penkissä "samoilla" tsydeemeillä 165,1rwp. Näissä penkeissähän on eroja (isojakin...), kuten hyvin tiiämmä.

Oleellista tuossa käppyrässä ittelleni se, että sääjöt on kohilhan ja ajettavuus täysin erilainen kuin oli ennen tuota ecu-päivitystä ja säätöjä. Vaikka oli 2006 kokoputkiston laittamisen yhteyessä sääjetty.

Ikkää jo sen verran, että teholukemalla ei merkitystä, kuhan on riittävä siihen tarkotukshen mihin pyörä on hommattu. Ja minulla Hayabusa on sen takia, että se on mukava matkalehemä mutkille ja ennenkaikkea matkalle, joko yksin tai kaksin
smile_org.gif

Saattaapi olla jo jossain aihe tästä, mut paljonko muilla vakio busasta rengastehot? Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi...
Ihan linjassa, 150hp-160hp väliin vakiot yleensä asettuu. Minun pyörä taisi käydä heti sinun pyörän jälkeen; 204hp/165Nm.

Ihan linjassa, 150hp-160hp väliin vakiot yleensä asettuu. Minun pyörä taisi käydä heti sinun pyörän jälkeen; 204hp/165Nm.
Juu näin oli. Kävitkö pudasjärvellä kiihdyttämässä ja paraniko aika? Itsellä ois tarkotus käydä 23 päivä koittaan et osaako tuota vasta alkaja kunnolla käskyttää...
biggrin.gif

K8 Walkkari ! 173.66 hp takaselta ja newtoneita 141,12 takaselta.

Yoshimura TRC Sliparit. Muuten täysin vakio. Ei edes rajoitinta ohitettu.

Bikedoctor Epilä Miksu Ruusila.

http://galleria.busanistit.org/d/76401-5/Valkkarin+Kappyra+_.jpg

Vedot Miksun uudemmassa Dynossa, ellen väärin muista niin sama kuin Kemi MC :llä.

Putket vaihtuu huomenna takas vakioihin ( Möhköihin ) Väliaikaisesti. Skånessa oottaa mua Hindlen 4/1 race käyrästöllä, PC III, Vapari suodatin jne jne.
buttrock.gif

K 4 160,50 hp & vääntöä 130,20 takaselta.
yoshimura TRS 3 sliparit, penkitetty ja sytkäboksi säädetty Yamaha centerissä.

K3 Micron putkisto ja ilmanputsarimodi, ProBoost penkki 174.81hp/148.63nm ja kemiMC 171.8 hp/135.2nm

Back