Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon löysin itsekkin googlella, mutta tuo hinta $958.00 on aivan liikaa ja tuohon tulisi vielä päälle postikulut ja tullit. Lisäksi tuo on noita alipaineella toimivia joihin täytyy asentaa aika suurikokoisia pönttöjä joille en usko löytyvän tilaa katteiden alta. Ja yllättävän painavakin toi järjestelmä, kun 2,2kg painaa.Tuolta >>>> http://www.mccruise.com/
Ei toimi mulla toi linkki, mutta linkin nimestä päätellen throttle-rockeria tarkoitat. Tuli joskus tuotakin kokeiltua, mutta en tykännyt yhtään.Autossa vakkari on ehoton varuste, mutta mopossa olen pärjäillyt pelkällä http://www.webbikeworld.com/t2....ker.jpg
Oletko kokeillut? Sen kun nojaa tankoon niin kaasu pysyy samana, eikä mopo hyydy mäkiinkään.
Mitään kaasun jumittavia ruuveja en menisi laittamaan, kuulostaa hengenvaaralliselle..
Sorry, ei ollut siis tietoa tai kokemusta elektronisista mopoissa
Kattelin tuon laitteen asennusohjeita Kawan 1400GTR:ään täältä ja aikamoiselta säätämiseltä vaikutti vaikka tilaa näyttäisi olevan enemmän kun mun zzr:ssä. Suurimmat ongelmat olisi varmasti tuon ison alipainesäiliön kanssa jolle ei varmasti ole tilaa, varsinkin kun täytyisi saada piiloon vielä toinenkin suurikokoinen osa. Lisäksi alipaineen hankinnassa tulisi varmasti ongelma, sillä scott-oileri vie jo yhden alipaine portin mun pyörästä ja tuo tarvitsee vissiin 3 tai 4 niitä toimiakseen tarpeeksi nopeasti ja ne 2 keskimmäistä paikkaa on siellä niin vaikeissa paikoissa että pitäisi purkaa koko pyörä että niihin pääsisi käsiksi.Itse tuli tilattua vuosi sitten tuolta tuo Audiofoxin CCS-100 härpätin. Tosin on vielä alkuperäispakkauksessa kun ei vain aika ole riittänyt asennukseen ja ajotkin olleet sen verran vähissä![]()
Tarkoituksena siis jossain vaiheessa heittää se kiinni FJR:ään. Hinnaksi tuolloin postikuluineen ja Suomen veroineen taisi tulla aavistus yli 100€. Saas nähdä saisiko ensi keväänä jo asennettua, vai vieläkö pysyy paketissa![]()
Webistä löytyy asennusohjeita eri pyöriin. Itsellä tosin vaatii hiukan luovaa sovittelua, koska ohjeet FJR:ään ovat ABSittomalle vehkeelle, jossa tilaa vähän enemmän.

...
Mukavaa kesää kaikille, toivottavasti on apua jollekkin![]()
Tuommosen "vakionopeudensäätimen" tekaisin yhtenä iltana.
vakionopeus säädin, moottoripyöräänkö??
Jos jotain K 16 GT:stä jäin kaipaamaan, niin se on vakionopeussäädin. Sarjassa yhtä kivoja vempaimia kuin vaikkapa shifteri. Jos ei koskaan ole kokeillut, niin ei osaa kaivatakaan, mutta kun kerran on makuun päässyt, niin pois ei antaisi![]()
Jos jotain K 16 GT:stä jäin kaipaamaan, niin se on vakionopeussäädin. Sarjassa yhtä kivoja vempaimia kuin vaikkapa shifteri. Jos ei koskaan ole kokeillut, niin ei osaa kaivatakaan, mutta kun kerran on makuun päässyt, niin pois ei antaisi![]()
Mitäs raati sanoo tästä?Tälle +1, jokaisessa oikiassa matkapyärässä On cruise !
.....syy selviää viimeistään kun kokeilee ja jutaa pitempää siivua, eihä sitä Essolla tarvii....![]()
Mitäs raati sanoo tästä?
http://www.youtube.com/watch?v=0PL6UzLjGe0
Äärimmäisen nerokasta!
Miten etujarrun toiminta tuon kanssa? Lähteekö säädin pois kolostaan normijarrutuksessa / haittaako päällä oleva säädin jarruttamista millään lailla?