G
Guest
Guest
Tietääkö kukaan mistä saisi edullisen kaasun lukituksen moottoripyörään tai peräti oikean vakionopues säätimen? Liekö kaasun lukitus (throttle lock) laillistakaan EU-Suomessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestäni tarkoitus on molemmilla sama eli helpottaa kaasukäden "stressiä" vai kuinkaEihän tuo throttle rocker mikään kaasunlukittaja ole, eikös sen tarkoitus ole vain jakaa se kaasukäden ns. "stressi" tasaisesti koko kämmenelle?? tj.![]()
Pakko mainita tähän yhteyteen, että mulla olis Throttle Rocker myytävänä. Käytännössä käyttämätön (=hienosti sanottu). Hintaa olis vaikka 10e (Kaupassa 19e).
Tuki löytyy Vantaalta. 040-7164779
No pakko myöntää ettei se mulle oikein sopinut, reissut on paljolti niin lyhkäsiä, ettei siitä ole hyötyä. Kaasukäsi puutuu vaan pitkillä matkoilla. Jollekin siitä apua kuitenkin varmaan ois, varsinkin paljon matkaa ajavalle. Ei kai noita muuten myytäis. Ja kun hinta kaupassa on aika kova, niin toivottavasti nyt joku tajuais korjata tuonkin pois kuleksimasta...Pakko mainita tähän yhteyteen, että mulla olis Throttle Rocker myytävänä. Käytännössä käyttämätön (=hienosti sanottu). Hintaa olis vaikka 10e (Kaupassa 19e).
Tuki löytyy Vantaalta.
Voitko kertoa käyttökokemuksia? Vai kertooko tuo myynti-ilmoitus kaiken?En aio sitä ostaa, mutta mielenkiinnosta...![]()
![]()
Hmm... mikäs se taalan kurssi olikaan?"Kaasukeinun" saisi näköjään 10$ hintaan, ilman toimituskuluja tuolta em. linkistäOiskohan noin?![]()
![]()