Vakuutuksista..jälleen

säätäjä

New member
Onnistuuko vakuutusyhtiöillä seuraavanlainen järjestely:
- Liikennevakuutus vakuutusyhtiöstä x
- Osakasko vakuutusyhtiöstä y

Jos x ja y kohtaavat, se tarkoittaa omalla kohdalla 70 eskudon säästöä (kalja rahaa)  
033102beer_1_prv.gif

Niinpä epäilen itsekkin. Mut jos joku nyt tietäis varmasti, tai no..Onhan se puhelinkin keksitty
smile_org.gif

Mulla on kotilossa liikenne Tapiolassa ja kasko Ifissä. Ýhtiöissä ihmetellään miten voi olla mahdollista
tounge.gif
Olen kysynyt, että missä kielletään ettei kasko ja liikenne voi olla eri yhtiöissä. Väittävät kyllä kovasti vastaan ettei onnistu.

Kuulin kuuman vihjeen, jos liityt johonkin kristilliseen mp-kerhoon, saat huiman alennuksen vakuutusmaksuista  
nixweiss.gif
No en tiedä mihin alennus perustuu, liekö sitten suhteet "yläkertaan" paremmat noilla jäsenillä  
biggrin.gif
Tarvii ruveta ottamaan asiasta selvää. Yks heppuli oli saanut 800 erkkaa halvemmalla vakuutuksen. Tolla rahalla ostais nääs menovettä jo ihan hulppeesti ja ajopukuakin voisi päivittää...

Kyllähän se on mahdollista. Hakee vaikka ensin liikennevakuutuksetn yhtiöstä y ja sanoo, ettei halua kaskoa. Sitten kävelee yhtiöön x ja hankkii sieltä kaskon. Niin ainakin olen itse ymmärtänyt
nixweiss.gif

Tällä säätämisellä on seurauksensa jos vahinkoa aletaan maksamaan e.o. vakuutuksista, nimittäin: jos vahinko korvataan useammasta vakuutuksesta menee omavastuu vain kerran. Jos vakuutukset taas on eri yhtiöissä niin ...

T/Pekka

Back