• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vakuutuksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Compañero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Compañero

New member
Ihan alkuun täytyy sanoa, että olen käyttänyt hakua ja löytyi juttua vakuutuksista! Mutta erityisesti kiinnostaa tuo Turva Vakuutusyhtiö. Minkälaisia kokemuksia porukalla? Pistävät sieltä tarjousta tulemaan. Ja onhan nuo hinnat kai ihan asialliset. Mutta entäs jos tuleekin korvaus tilanteita (kolari, ilkivalta ym.). Kuinka on hoitunut korvaukset ja palautukset?

Niin, että minkälaisessa maineessa tuo Turva on? Onko hyvä ja luotettava yhtiö?

Kyllä on hyvä ja luotettav vakuutusyhtiö. Itellä ollut tuolla vakuutukset vajaat 10vuotta ja hyvin on toiminut. Hinnat ainakin itselle edullisimmat!

Autovakuutukset yli 20 vuotta. Muutama kolari ja korjaukset/korvaukset ihan asiallisesti. Pyörällä ei vielä ole sattunu mitään (kop,kop)
cool.gif
Aina silloin tällöin kilpailuttanut ja minulle/perheelle ollut edullisin (sähköliitto)
cool.gif

Lunastivat multa oikein hyvään hintaan sekä mopon että kypärän. Enemmän kuin olin itse maksanut.

jätin 3 viikkoa sitten tarjous pyynnön mut eipä ole kuulunu muuta ku maili et myyjä ottaa lähipäivinä yhteyttä. saa nähdä tuleeko sitä päivää. yleensä tie nimeltä "myöhemmin" johtaa paikkaan nimeltä "ei koskaan"
sad_orig.gif

Ok! Huomenna menen aamulla keskustelemaan äijän kanssa lisää. Ihan asialliselta vaikutti ja saattaapa olla, että tulee yhtiön vaihto, jos asiat menee kohilleen. Täytyy vielä todeta, että tokihan noihin vakuutusten hintoihin vaikuttaa omat suhteet, bonukset, liitot ym...joten vähän yksilökohtaista, että mikä yhtiö kellekin on edullisin. Kiitos vastauksista ja saa toki laittaa lisää kommenttia.

No mua vähän ihmetytti niiden ratakorvausjutut. eli puhelimessa lupas ja totes että korvaa mutta lähettämissään vakuutusehtokirjasissa taas (ainakin niin käsitin) luki ettei korvaakaan. Pyysin sitten sitä kirjallisena ja yllättäen tulikin hiljaista  
nixweiss.gif
näin siis viimekeväänä.

Tarkotus olis vielä ennen kesää taas pistellä tarjouspyyntöjä menemään...pohjolalta,tapiolalta ja kuitenkin myös turvalta.

Mulle Turvasta kerrottiin, et korvaa rata-ajossa nelinkertaisella omavastuulla.
cool.gif

Turvassa radalla joko 4 x omavastuu taikka 15% vahingosta, suurempi valitaan.

Back