Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaa Kaskon pois...aj aj kun on nannaa! 1600e vakuutus maksu tipahti postiluukusta. Ja sekin puolen vuoden kaudesta. Ketä tässä on nyt kusetettu...![]()
No johan on lasku!! Missä bonukset?aj aj kun on nannaa! 1600e vakuutus maksu tipahti postiluukusta. Ja sekin puolen vuoden kaudesta. Ketä tässä on nyt kusetettu...![]()
boonuksineen.No johan on lasku!! Missä bonukset?aj aj kun on nannaa! 1600e vakuutus maksu tipahti postiluukusta. Ja sekin puolen vuoden kaudesta. Ketä tässä on nyt kusetettu...![]()
Kannattaa varmaan harkita vak.yhtiön vaihtoa..?boonuksineen.No johan on lasku!! Missä bonukset?aj aj kun on nannaa! 1600e vakuutus maksu tipahti postiluukusta. Ja sekin puolen vuoden kaudesta. Ketä tässä on nyt kusetettu...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulle niin kehuttiin ja kehoteltiin ottamaan kasko (motoristien toimesta), että halpaa asiaansa nähden ja plaa plaa. "maksaa joo se joku hikiset 50e vuodessa, ilkivalta yms.". No tietenkin, yhtiö vaatii kai kaskon kaikkine osa-alueineen. ~750e pelkkää kaskoa! puolesta vuodesta, niin mä ymmärsin kun vakuutusyhtiön täti selitti. Halleluja, Olis sittenkin pitäny rokottaa v-yhtiötä kesällä joka naarmusta jotka kaatuillessa tuli niin olisi jopa ollut melkein hintansa väärti.![]()
![]()
Sulla on oikea kuningassopimusMulle niin kehuttiin ja kehoteltiin ottamaan kasko (motoristien toimesta), että halpaa asiaansa nähden ja plaa plaa. "maksaa joo se joku hikiset 50e vuodessa, ilkivalta yms.". No tietenkin, yhtiö vaatii kai kaskon kaikkine osa-alueineen. ~750e pelkkää kaskoa! puolesta vuodesta, niin mä ymmärsin kun vakuutusyhtiön täti selitti. Halleluja, Olis sittenkin pitäny rokottaa v-yhtiötä kesällä joka naarmusta jotka kaatuillessa tuli niin olisi jopa ollut melkein hintansa väärti.![]()
![]()