• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vakuutusyhtiöille idea

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhaka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juhaka

New member
Olisiko ideaa vakuutusyhtiöille tehdä vakuutus, joka kattaisi vain määrätyn määrän päiviä ajokaudessa, esim. 30, 40, 50 ....
Ilmoituksen voisi hoitaa esim. sähköpostilla helposti.
Itse olen ajellut jo parikymmentävuotta ja huomaan, että ajomäärät laskee vuosi vuodelta; kelpaa enää vaan hyvät ilmat, lähitienoon tiet on koluttu moneen kertaan ja vuosi vuodelta ne on vaan huonommassa kunnossa. Viime kuussa olin lomamatkalla ja sen sen jälkeen oli sen verran kiireitä töissä, etten koskenut pyörään reiluun kahteen viikkoon. Tuntuu turhalta maksaa täydet vakuutusmaksut, kun käyttö ei ole kuitenkaan joka päiväistä. Olen ymmärtänyt, että meitä samanlaisia (vanhempia) kuskeja on useampikin.

Onko tossa museovehkeen vakuutuksessa mitään ehtoja, mun pyörä on kuitenkin vm. 2000, eli ei museomallia vielä.

No, mulle sama se 33e/ kk,ajoin tai en
cool.gif

eli halpa vakuutus niille, jotka ajaa satunnaisesti, kädet täristen ja pää jäässä.
tounge.gif

Vakuutusmaksut on mielestäni tulleet aika kohdalleen kun ei ole enää niitä seisokkiaikoja ja näin on paljon pidempi ajanjakso, jolloin voi harrastaa sitä satunnaistakin ajoa. Olen ueain todennut parhaitten ajokelien saapuneen, kuulaitten syyspäivien myötä (ja prätkän olevan talviseisokissa. )
Sikäli ainakin on vakuutuksen "hinta/laatusuhde" parantunut, kun ajokausi on rajaamaton ja maksutkin pieneni.
Eli on ainakin mahdollisuus ajoon vakuutukset turvanasi läpi vuoden.
Pieni optimistinen lohdutuksen sana vakuutusyhtiöitten lypsylehmille (ja -sonneille)
tounge.gif

Back