Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pohjola on toiminut ok. Aikanaan kun honda katosi pihalta (1997) sain aidosti itseäni tyydyttävän kokonaiskorvauksen.Kokemuksia ja mielipiteitä Vakuutusyhtiöistä.![]()
Sama juttu, vaihdoin IF:stä Nordeaan keväällä.Mulla vakuutukset Nordeassa ja ainakin toistaiseksi ovat toimineet ihan hyvin. Kotilo oli aikanaan lähivakuutuksessa, mutta kolarin jälkeen kaikki vakuutukset vaihtuivat If:n kautta Nordeaan. Syyn yhtiönvaihtoon jokainen voi päätellä itse.
jos pesukoneesi hajoo ja se on asennettu oikein menee vahinko taloyhtiön vakuutuksesta..Itse taas vältän jatkossa Nordeaa - pankkitoiminnasta ei valittamista, mutta kotivakuuksen kanssa tuntuu olevan ongelmaa. Suurin ongelma on asiakas"palvelu" jota ei ole.
Pitkä tarina lyhyesti - tiskikone hajosi ja päästi takaansa vettä lattialle. Huomattiin siivotessa kun keittiön laminaatti oli kuprulla n.100x40cm alueelta.
Tehtiin vahinkoilmoitus josta soitetaan hetikohta perään ja aletaan sättiä että ilmoitus on vajaa ja kelvoton. Yritin sitten kysellä että miten sitä pitäisi täydentää, niin tietenkin _maksetuilla_ laskuilla lattian korjauksesta. Yleensähän vakuutusyhtiöt antavat luvan korjaamiseen ja määrittävät mitä korjataan, kuka korjaa ja miten korjataan...
Isännöitsijälle sama huuto ja "tylytys" Nordean suunnasta - ensin ajattelin että kyseessä on vain yksittäinen vahinkotarkastaja, mutta kun sinne on nyt kirjoittanut kaksi palautetta saamatta asiallista vastausta niin täytynee olettaa että kyseessä on organisaation toimintatapa.
Ainahan asiakas on aina idiootti kahvihuoneessa, mutta Nordeassa myös sen ulkopuolella.
Ei ihan - Eli jälkikäteen asennetut pintamateriaalit kuuluvat osakkaan kunnossapitovelvollisuuden piikkiin kun taas rakenteet taloyhtiölle, mutta ei se ole noinkaan helppoa vaikka kone olikin oikein asennettu (ja käyttö valvottua). Ainakaan Nordealle...jos pesukoneesi hajoo ja se on asennettu oikein menee vahinko taloyhtiön vakuutuksesta..
Ja täähän perustuu tietoon, joka on peräisin mistä??Saattaa olla turha paini. Jos sun vakuutus on uusi niin max. bonus liikenteestä minkä voi antaa on -20%. Eihän sinun tarvitse maksaa mutta voutisetä sitten käy perimässä rahat korkojen kanssa.![]()