• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Valkoreunaiset renkaat

salaattimies

New member
Jepajeee... Kesän ajot ajettu ja nyt alkaa taas päänahan raaviskelu, että minkähän näköinen pyörä ens kesänä alla, kun tuo tuppaa muuttamaan ulkonäköä joka vuosi. Rattaat ja renkaat ainakin menee ekaks uusiksi, josta tulikin mieleeni nuo valkoreunaiset renkaat! Mistähän moisia kannattaisi kysellä vai valmistaakohan niitä kukaan? Voisi nimittäin tollasta puna valko teema harkita pyörään ens kesää varten...

Muistelen, että Metzeler tekee valkosivuisia renkaita Customeihin ja ei kai niitä kukaan kaipaa muoviluotiin?

No katos perkule, niinpäs onkin. Metsälerssiä sitä pitänee lähtä metsästämää. Tosin toi valkonen väri tuo kyl aika paljo lisähintaa, mut onhan täs talvi aikaa pähkäillä tilaako saksasta vai lähteäkkö itse hakemaan. Ei kukaa oo postil tilannu saksasta? Ja kyllä alkaa muuten ketjurasvat näkymään...

Niitä voi itsekin maalailla. Tähän tarkoitukseen on olemassa omia maaleja. En ole itse kokeillut, mutta muut ovat vaihtelevalla menestyksellä. Ei ole kuulemma ihan helppo homma, mutta jos kunnolla ja ohjeiden mmukaan tekee niin hyvä tulee.

Jos haluaa niiden pysyvän näyttävän näköisinä, niin joutuu välillä puhdistamaan. Olen kuullut kehuttavan ainakin seuraavia aineita: tärpätti, Fairy, jarruneste, hammastahna.

Ai niin, Avonilta löytyy myös noita valkosivukumeja.

mä kans haaveilen noista valkosivurenkaista. Dunlopilla mun mielestä kans on niitä(DUNLOP: 150/80 H16 Cruisemax WWW rear) oisko tää www valkosivun tunnus?

Maalauksesta vielä. Jostain luin (olisko ollu HDCF:n keskustelupalsta), että monesti käy nii, että heti maalauksen jälkeen on hyvä, mutta muutaman kuukauden (n. kausi) alkaa maali tummua tai muutua keltaiseksi. Tulee ilmeisesti renkaasta kemikaaleja maalin läpi, eli tavallisesta liasta ei ole kyse! Ja mitä uudempi rengas, sitä helpommin tummuu. Pari vuotta vanhassa renkaassa ongelmaa ei ole.
Tälläistä olen antanut itselle kertoa...

jotai "miljonääri"-valkosivuja on Maxxis-merkillä kans...Avonilla löytyy ainaki!

Muistelen, että Metzeler tekee valkosivuisia renkaita Customeihin ja ei kai niitä kukaan kaipaa muoviluotiin?
Kyllä ottaisin, jos sais...
cool.gif

Back