Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on taas noiden kainalossa kannettavien mopojen riesa, samoin kuin se, että varkaat vippaa pakun koppiin...Eikös ton Sorcererin idea olekin siinä, että mopo tulee ylipäätänsä tunnistetuksi risteyksessä.![]()
Itse olen ainakin turhan usein saanut odottaa valoja vaihtuvaksi, jotka eivät sitten koskaan vaihdu...
Paitsi että ei. Tai en tiedä mikä on tilanne siellä Tsadissa... Optisia antureita on verrattaen vähän koko Suomen alueella. Siellä missä niitä on, on usein isompi kasvukeskus ja vilkas liikenne. Ainakin täällä Turussa suurin osa antureista on tuollainen kelaa muistuttava metallia haisteleva anturi.Suomessa suurin osa risteyksistä toimii liiketunnistimella. Kameran näköinen härveli tolpassa. Yhden risteyksen tiedän kuitenkin joka toimii ilmeisesti tällä asvaltin alle tehdyllä tunnistimella sillä valot eivät koskaan vaihdu ellei auto tule taakse.
Suoraan ajettaessa kirkkojärventieltä suvelantielle: http://maps.google.com/maps?ie.....039911
Toihan onkin pätevä laite. Kannattaa lukea myös noi videosta kirjoitetut kommentit
Valojen ohjauksessa käytetään infrapunailmaisimia, tutkailmaisimia ja ajorataan sijoitettuja silmukoita paikasta/tilanteesta riippuen. Pääasiassa homma hoidetaan silmukka-tyyppisillä ilmaisimillaTarkoitin siis suutin osa kaupungissa olevissa risteyksistä joissa on jonkinalienn anturi on tämä optinen. Turusta olen kotoisin ja tiedän että sielläkin on näitä vaikka kuinka
Poimitaanpa tuolta Jensin linkkaamasta sivustosta tämä:Valojen ohjauksessa käytetään infrapunailmaisimia, tutkailmaisimia ja ajorataan sijoitettuja silmukoita paikasta/tilanteesta riippuen. Pääasiassa homma hoidetaan silmukka-tyyppisillä ilmaisimillaTarkoitin siis suutin osa kaupungissa olevissa risteyksistä joissa on jonkinalienn anturi on tämä optinen. Turusta olen kotoisin ja tiedän että sielläkin on näitä vaikka kuinka
Tuolla on paljon asiaa valo-ohjauksesta.