• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Valtuutetut Triumph-huollot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pasmat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pasmat

New member
Löytyykö alla olevan listan lisäksi muita valtuutettuja Triumphin huoltopisteitä Suomesta? Itseäni kiinnostaisi eniten linjan Kotka-Tampere-Turku sisäpuolella olevat liikkeet. Speedmasterin ensimmäinen huolto pitäisi tehdä, mutta huoltojonot ovat soittamiini paikkoihin olleet turhan pitkiä (kaikkiin paikkoihin en ole edes päässyt läpi).

Eximake OY, Oulu      
House Of Bikes, Helsinki
Ljungdahls Motorverkstad, Mariehamn
Motobox Sahala Oy, Kotka
Motomarket, Turku  
Moto-Seinajoki OY, Hyllykallio
Mototown OY, Tampere

Soita ja kysy saatko leimat kirjaan jos haet öljykannun ja suodattimen valtuutetusta huollosta ja vaihdat itse.

Vai oliko tuon laitteen huolto-ohjelmassa joku muukin jippo minkä oikeasti tekevät huoltoputiikissa?

On siinä ilmeisesti esim. ruiskun tarkistus, joka vaatii asianmukaisia työkaluja...

En ihan äkkiseltään keksi mitä toi "ruiskun tarkistus" mahtaa tarkoittaa. Vikakoodien lukemista sähköaivosta? Ei kai läppärunkojen synkkaa ensihuollossa vielä tarvii taivastella. Ja jos pyörä käy nätisti eikä mittariston vikavalo ole palanut missään vaiheessa niin vikakoodeja tuskin on tallentuneena.

Joka tapauksessa se öljyn ja suodattimen vaihto on se tärkein. Jos sen teet itse suht' oikeilla kilometreillä niin muut valohoidot ehtii kyllä myöhemminkin.

Tampereella noi Mototownin huollot hoitaa Fixtreme ( puh. 03-214 0915)
Mut ainakin ottivat parivuotta sitten ensimmäiseen öljynvaihtoon lennosta. Sanoivat et tän huollon voi hoitaa tässä muitten töitten lomassa. ( ja laskuttaa siinä sivussa 180€ )

Tee kuten moni muukin (minä mukaanlukien), unohda virallisen ja valtuutetun valohoidot, soita vaikkapa tänne ja kysy huoltoaikaa.

Mitenhän takuun mahtaa käydä jos käyttää muualla kuin valtuutetussa huollossa? Kysyin tätä jo myyjältä, mutta en saanut suoraa vastausta, vain suosituksen käyttää valtuutettua huoltoa.

Juuri tuossa aamupäivällä pääsin lopulta läpi House of Bikesin huoltoon parin päivän yrittelyn jälkeen. Kannattaa vaan antaa puhelimien soida pitkään 10:00-12:00 välisenä päivystysaikana. Kyllä ne lopulta vastaa.

Kysyin Tigerin 20000km huoltoa ja olisin päässyt jo ensi viikolla, mutta kun nuo kilometrit tulee täyteen vasta Saariselällä käynnin jälkeen niin sovin ajan reilun kolmen viikon päähän.

Eikös Huolto-Kaksikko Jämsässä ole merkkihuolto Trumpalle? (toimii Motomarketin kanssa yhteistyössä ja tekee takuuhuoltojakin).

Suosittelen MJL-Huoltoa, itse käytin Daytonan tuolla ensihuollossa ja palvelu oli aivan loistavaa ja Matti tuntee ainakin Daytonan kuin omat taskunsa.

Olen antanut itseni ymmärtää että riittää kun huollot on suoritettu ammattitaitoisessa huoltoliikkeessä jotta takuu pysyy voimassa. Tämä muutoshan tuli ainakin autopuolelle joitain vuosia sitten ja kuvittelen sen koskevan myös moottoripyöriä.

Eivät tee ainakaan nk. isoja huoltoja.
Omakin pitäisi vissiinkin huollattaa 10 000km ja 8v huollot olisi pitänyt jo tehdä.

Komppaan haraldia, multakin nyppästiin aiemmin hynät pois lompsasta pölyttymästä.

Ensi keväänä pitäisi olla myös Kuopiossa LT-Probikellä myynti/huolto.
Ilmeisen luotettavaa huhuilua.
nixweiss.gif

Back