Vanha kunnon Frank

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttu.H
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Arttu.H

New member
Onko kellään kokemuksia Frank Nyman:sta Espoosta?

Eipä ole ollut paljoa sinne asiaa vuosikymmeniin, mopoon kävin joskus jotain osia ostamassa 30 vuotta sitten
biggrin.gif

Oon ite asioinu sielä muutaman kerran. Rengasta ja kypärää tullu kevään aikana ostettua, ja tulee mun kokemuksen mukaan aina vähän hinnassa vastaan.

En sitte tiiä jos asuu tosiaan vähän kauempana, että kannattaako silloin mitään suurempaa vaivaa nähä sinne mennä, sillä ei se mitenkään yli erikoinen liike oo. Mutta ihan OK.
smile_org.gif

Ainakin varustepuolella homma on minulle pelittänyt oikeinkin hyvin, palvelu erinomaista ja hinnat suht. koht. kohdallaan. Kypärä, Rukka ajopuku ja hanskat viime aikoina tullut sieltä hommattua. Pyörän vaihto ei viime elokuussa onnistunut huonostikaan, lieneekö ollut vaihdokin,(ducati), syytä, eipä silti ei se onnistunut muuallakaan mutta FN. tarjous oli kaikkkein huonoin.

Pari viimeisintä uutta pyörää oon tuolta ostanut - homma on hyvin toiminut ja 'huutoihin' vastattu.
Tyytyväinen olen ollut eikä ole poissuljettu, ettenkö tuolta seuraavaakin ostaisi jos vaan tarjoomassa löytyy  
tounge.gif

Back