Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun V65 Larioon ei löydy etukatteeseen integroidun vilkun lasia edes tehtaalta (näin on Piikkiöstä kerrottu), eikä mielestäni kyse ole edes kovin harvinaisesta osasta.Suomessa Moto Italialla on todella kattava varasto ja pitää olla todella harvinainen osa ettei sieltä löydy. 1921 - 1970 osat taitaa olla joskus kiven alla. http://www.motoitalia.fi/
Mitä sitä nyt sitten harvinaisena pitää. Tuota vilkun lasia käyttäviä malleja (LM nelosia, Imola kakkosia ja Larioita) taidettiin tehdä yhteensä kai jotain reilut viisi tuhatta kappaletta silloin neljännesvuosisata sitten. Kaikkiin muihin merkkeihinhän saa vastaavia mallikohtaisia kosmetiikkaosia ihan mistä vaan. Eikä maksakaaan mitään.Minun V65 Larioon ei löydy etukatteeseen integroidun vilkun lasia edes tehtaalta (näin on Piikkiöstä kerrottu), eikä mielestäni kyse ole edes kovin harvinaisesta osasta.
Kyllä Guzziin osia saa, mutta onko hinnat vertailukelpoisia jonkun muun merkin vastavaan tuotteen kanssa, niin se on stten ihan eri juttu.
Ehän mie oo kalliiks mittää haakkunu.Mitä sitä nyt sitten harvinaisena pitää. Tuota vilkun lasia käyttäviä malleja (LM nelosia, Imola kakkosia ja Larioita) taidettiin tehdä yhteensä kai jotain reilut viisi tuhatta kappaletta silloin neljännesvuosisata sitten. Kaikkiin muihin merkkeihinhän saa vastaavia mallikohtaisia kosmetiikkaosia ihan mistä vaan. Eikä maksakaaan mitään.Minun V65 Larioon ei löydy etukatteeseen integroidun vilkun lasia edes tehtaalta (näin on Piikkiöstä kerrottu), eikä mielestäni kyse ole edes kovin harvinaisesta osasta.
Kyllä Guzziin osia saa, mutta onko hinnat vertailukelpoisia jonkun muun merkin vastavaan tuotteen kanssa, niin se on stten ihan eri juttu.
Jos tosissasi meinaat, että vanhempien Guzzien osat ovat kalliita muiden merkkien vastaaviin verrattuna, niin pikkuisen kaipaisin kyllä perusteluja ja esimerkkejä.
No niin, helppoon menin. Suotanan savolaeset!Ehän mie oo kalliiks mittää haakkunu.Mitä sitä nyt sitten harvinaisena pitää. Tuota vilkun lasia käyttäviä malleja (LM nelosia, Imola kakkosia ja Larioita) taidettiin tehdä yhteensä kai jotain reilut viisi tuhatta kappaletta silloin neljännesvuosisata sitten. Kaikkiin muihin merkkeihinhän saa vastaavia mallikohtaisia kosmetiikkaosia ihan mistä vaan. Eikä maksakaaan mitään.
Jos tosissasi meinaat, että vanhempien Guzzien osat ovat kalliita muiden merkkien vastaaviin verrattuna, niin pikkuisen kaipaisin kyllä perusteluja ja esimerkkejä.
Sanoin vuan, että onko hinnat vertailukelpoisia jonkun muun merkin vastavaan tuotteen kanssa, niin se on sitten ihan eri juttu.
Savolaisuus on perushyveeni ja vastuu on aina kuulijalla / lukijalla![]()
Eikös näppärä mies tee tuollaisen pisteosan itse?Se Larion vilkun lasi oli tosin loppu sieltäkin...