• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vanhojen viestien ylösnosto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kivi-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-kivi-

New member
Eihän tämä nyt kai vaarallista ole, mutta ainakin itseäni sekoittaa. Ainakin yksi tuore jäsen näköjään kaivelee yli kuukauden ja vanhempiakin aiheita ja kirjoittaa sinne perään oman vastauksen. Eihän tämä nyt mitään vaarallista ole, ja narisenkin ehkä turhasta, mutta se että pitää herättää aikoja sitten kirjoitettuja aiheita henkiin vain sen takia että saa paljon kirjoitettuja viestejä täyteen kummastuttaa.
Sanokaa jos pidän suuni vain kiinni.

tounge.gif
saahan aiheen luoja sen myös poistettua jos niin haluaa  
033102bebe_1_prv.gif

Parempi että kaivelee vanhoja viestiketjuja, kuin että aloittaa uuden samasta aiheesta. Jos aihe tätä tuoretta orgilaista kiinnostaa, niin antaa kirjoittaa. Ei se (virtuaali)muna viestimäärästä kasva, jos kasvaa, niin hohhoijjakkaa...

Aiheet lienevät yhtä mielenkiintoisia uusille mukaantulijoille kuin meille jatkuvastisivustoillaroikkujille ne olivat silloin aikanaan. Saahan niihin kommentoida myöhemminkin, mitäpä se haittaa
cool.gif

Joten suu kiinni... tai pienemmälle ainakin... tai... antaa olla
biggrin.gif

Ymmärsin yskän  
smile_org.gif
Olenhan tässä muutaman viestin rekisteröitymiseni jälkeen rustaillut, mutta mielestäni pysynyt ihan asialinjalla.

Ei se mitään -jatkan edelleen sanaisen arkkuni avaamista sopivissa kohdissa.

Eihän tämä nyt kai vaarallista ole, mutta ainakin itseäni sekoittaa. Ainakin yksi tuore jäsen näköjään kaivelee yli kuukauden ja vanhempiakin aiheita ja kirjoittaa sinne perään oman vastauksen. Eihän tämä nyt mitään vaarallista ole, ja narisenkin ehkä turhasta, mutta se että pitää herättää aikoja sitten kirjoitettuja aiheita henkiin vain sen takia että saa paljon kirjoitettuja viestejä täyteen kummastuttaa.
Sanokaa jos pidän suuni vain kiinni.
Jos aloittaa uuden katjun vanhasta, niin monesti tulee vastauksena, että tästähän on ollut juttua jo aikaisemminkin ja linkki siihen ketjuun. Ja kehoitetaan opettelemaan käyttämään hakua. Ja tämä on minusta ihan oikein.

Jos aloittaa uuden katjun vanhasta, niin monesti tulee vastauksena, että tästähän on ollut juttua jo aikaisemminkin ja linkki siihen ketjuun. Ja kehoitetaan opettelemaan käyttämään hakua. Ja tämä on minusta ihan oikein.
Onhan se, samaa mieltä minäkin olen. Lähinnä siis se "virtuaalijalkoväliheilurin" kasvattaminen kummastuttaa. Eli n.15 min. sisällä on heitetty 10 eri threadin loppuun vastauksena
biggrin.gif
tai  
tounge.gif
pelkästään. Aina ei välttämättä edes mitään olla kirjoitettu, vain pelkästään  
crazy.gif
lopussa. Ja kas, taas virtuaalihelistin kasvoi yhden yksikön verran.

Vaikenen...

[edit=Toivottavasti kukaan ei ala nipottamaan minun tavoin esimerkiksi oikein kirjoituksesta, sitten oon kusessa. Ei meinaa pilkut osu kyllä edes joka toisella kertaa kohilleen.]

Eli n.15 min. sisällä on heitetty 10 eri threadin loppuun vastauksena
biggrin.gif
tai  
tounge.gif
crazy.gif
lopussa.
Oon taysin samaa mielta sun kanssas, jotenkin tyhmaa lisata vaan hymio viestiketjun peraan.."jaa ei sulla sitten ollu mitaan sanottavaa mutta osallistuitpa kuitenkin.."

Ihan eri asia on jos heittaa kommenttia vanhaan ketjuun, siina ei ole mitaan paheksuttavaa, painvastoin, kirjottelua varten naa forumit kai on tehty.

Onhan se, samaa mieltä minäkin olen. Lähinnä siis se "virtuaalijalkoväliheilurin" kasvattaminen kummastuttaa. Eli n.15 min. sisällä on heitetty 10 eri threadin loppuun vastauksena
biggrin.gif
tai  
tounge.gif
crazy.gif
Ai tommosesta oli kyse. Toi on kyllä syvältä. Mää luulin, että oikeesti on ollut asiaa.

biggrin.gif
tai  
tounge.gif
crazy.gif
Ai tommosesta oli kyse. Toi on kyllä syvältä. Mää luulin, että oikeesti on ollut asiaa.
Ai onko se sitten se raja siinä että hymiö tarkottaa että ei ole asiaa???
wink.gif
Pitäs varmaan kaikkien kirjoitella johonkin "tärkeään" keulimis keskusteluun. Vai mihin se raja sitten vedetään.  
baaa.gif

Edit: typo

Tunsin piston rinnassani noitten viestien suhteen, pelkkiä hymiöitä en oo viljelly.
Edelleenkin lueskelen vanhatkin jutut
tounge.gif

Täällä nyt vaan on niin mukavaa luettavaa ja pakko sitä on joskus kommentoida
bowdown.gif

Ymmärrän aika hyvin tuon innostuksen,kun ensikerran tänne sivuille tulee.Olin innoissani itsekin.
Kaikki aiheet tuntui jänniltä:Et ahaa, noin ihmiset sitten tuostakin ajattelee, tuollaistakin voi olla jne...
Tämä sivusto on kyllä melkoinen tajunnanlaajentaja siihen verrattuna, että vain ajelis itsekseen ja olis vain omat ajatukset asioista.
Varsinkin sellaiselle, joka asuu kauempana, eikä voi kulkea missään meetingeissä viikolla.Moni on oppinut omasta pyörästäänkin uusia asioita täällä sivuilla vierailtuaan.
Plus, että täällä voi itse tai muut kysellä asioita, joita ei millään kehtais kysellä jossain kokkareessa naamakkain.
Eikä kukaan jaksa kamalan kauan kerätä noita kirjoituspisteitä, kun ei niillä ole mitään väliä.
Joten antakaa palaa vaan.....
sport05.gif

Ymmärrän aika hyvin tuon innostuksen,kun ensikerran tänne sivuille tulee.Olin innoissani itsekin.
Kaikki aiheet tuntui jänniltä:Et ahaa, noin ihmiset sitten tuostakin ajattelee, tuollaistakin voi olla jne...
Tämä sivusto on kyllä melkoinen tajunnanlaajentaja siihen verrattuna, että vain ajelis itsekseen ja olis vain omat ajatukset asioista.
Varsinkin sellaiselle, joka asuu kauempana, eikä voi kulkea missään meetingeissä viikolla.Moni on oppinut omasta pyörästäänkin uusia asioita täällä sivuilla vierailtuaan.
Plus, että täällä voi itse tai muut kysellä asioita, joita ei millään kehtais kysellä jossain kokkareessa naamakkain.
Eikä kukaan jaksa kamalan kauan kerätä noita kirjoituspisteitä, kun ei niillä ole mitään väliä.
Joten antakaa palaa vaan.....
sport05.gif
Hei, siehan kaivoit vanhan ketjun ylos
tounge.gif

Asiaan.
omg.gif

Jos vanhoista jutuista löytyy jotakin uutta jäsentä kiinnostavaa, mikäs sen parempi kuin kommentoida siihen? Niin minäkin aikanaan tein, kun tuntui löytyvän niiiiin paljon mielenkiintoisia juttuja. Se turhaa on, kun aloittaa uuden jutun aiheesta, josta pienellä vaivalla löytyy jo pari kolme aiempaa ketjua.
cool.gif
Varsinkin noissa hupijutuissa ja linkeissä tätä esiintyy välillä vähän turhan paljon...

sanoi:
Asiaan.

Jos vanhoista jutuista löytyy jotakin uutta jäsentä kiinnostavaa, mikäs sen parempi kuin kommentoida siihen?

Jep, siitähän se keskustelu virkoaa uudelleen. Silloin myös muut "tuoreet" jäsenet huomaavat ko. aiheet, jos eivät ole niitä aikaisemmin huomannut.
lookaround_orig.gif

Jos ei oo mitään sanottavaa ja haluaa viestimääräänsä kasvattaa mutta ei halua kommentoida pelkällä hehiö hyhiöllä, niin ovela veto on toistaa jonkun ketjuun jo kirjoittaneen mielipide ja lisätä perään pöriö. Näin  
062802moto_prv.gif
ja näin
kaboom.gif

Back