• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vantaa-Hämeenlinna-Vantaa su 20.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suopo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

suopo

Karavanaamari
Mulla on "puolimatkan treffit" Hämeenlinnan ABC:llä sunnuntaina 20.06. klo 16:00.
Suuremmin suunnittelematta piirtelin moottoritien välttävät reitit mennen tullen, matkalle pituutta 151 +161 = 314km.
Mutka-takuita en voi antaa mutta jos joku haluaa mukaan lähteä niin starttaan Ruskeasannan Shelliltä klo 13:15.

Ohjeet http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=116726

Peemerit mukaan jos omistaa

Edit: Lähtöaikaa aikaistettu

Kohtuu mielenkiintoista, harkintaan
smile_org.gif

Joo kattoo. Jos hoitokoira on menny kotia jo tossa vaiheessa eikä lähetä pidemmälle reissulle niin mikä nottei
smile_org.gif

No jos ei kukaan mitään muutakaan keksi niin nottakele - Pikkumustat ainakin alustavasti mukana.

Tarkistuslaskenta osoittaa että 2½ tuntia matka-aikaa menisi hiukka tiukoille
varsinkin jos on tupakoivia mukana, itsehän en polta jos ei joku tarjoa  
wink.gif

Siispä, aikaistin lähtöaikaa, nyt klo 13:15.
Tulen itse paikalle noin 30min ennen lähtöä.

Kovaa yritystä mukaan!
Meni koko loppuviikko uusiin puihin ja joutuu
painaa sunnuntaihin puolille päivin  
buttrock.gif
.

Että kyllä sen jälkeen maistuu  
tounge.gif
.

Onkos millaista pyörää/porukkaa lähdössä? Lähinnä ajattelin pysyisikökö tämän kauden treenannnut tonnisella Varaderolla kyydissä? Tietty jos jää kyydistä niin kyllähän sinne Hämeenlinnaan löytää.....
crazy.gif

Kunhan reitti on tiedossa, mä ainakin voin edetä "vanhan sonnin taktiikalla"  
tounge.gif
.

Mennään rauhallisesti.... "käytetään kaikkia".... ja katsellaan vielä maisemia..... ja ehkä kammetaan joku hätäpöksy konttaaja takaisin ladulle  
tounge.gif
.

Tuota... kaikilla on aina "joku vaihe" menossa  
biggrin.gif
.
Mulla on nyt "se vaihe"  
tounge.gif
, että näitä nykyisin ajeluissa koluttavia pätkiä on tullut veivattua viimeksi 70- luvulla ja 80-luvun alkupuolella.

Näillä päivillä ne on siis varsin neitseellistä maastoa  
biggrin.gif
.
Ja ihan toooootta  
biggrin.gif
, muutaman kierroksen haluaisi
kurvailla ihan turistina maisemia katsellen.
Että jos samanhenkistä tai ihan märkäkorvaa löytyy, niin
nou hätä.... vanhan sonnin taktiikalla  
tounge.gif
.

Jos edellisen illan/yön kaverin 40v pippaloista selviän tuohon mennessä, niin mahdollisuuksien rajoissa mukana.
nixweiss.gif

Onkos millaista pyörää/porukkaa lähdössä? Lähinnä ajattelin pysyisikökö tämän kauden treenannnut tonnisella Varaderolla kyydissä? Tietty jos jää kyydistä niin kyllähän sinne Hämeenlinnaan löytää.....
crazy.gif
Kyllä perässä pysyy, mennään rauhallisesti.
Arvelisin että menossa oleva Jukolan viesti voi helposti aiheuttaa tavallista enemmän liikennettä ja sitämyötä myös kukkimista myös pikkuteillä Hyvinkään kulmilla.

Jos joku reittitiedoston haluaa niin laittakaa sähkö-postiosoitteita Privalla.

Kyllä siellä pysyy uudet ja vanhat mukana että letkaan vaan! Mä en sinne yöajeluille jaksa mennä sit varmaan kuitenkaan kun ei pysy hereil, sunnuntaiks on luvattu hyvää kelii, ni varmaanki mukana. Suppo ihanainen laitakko mulle reittikartan, osotehan sulla jo onkii
smile_org.gif
. Jos Sikiviki a.k.a virallinen Mr. Peräpukama on viä kännis lähtöaikaan
lookaround_orig.gif
ni mä voin ottaa Peräpukaman tittelin tälle reissulle.

Heips,
Josko uskaltautuisi ensikertalaisena mukaan perääpitämään. Jos kestävyys ei riitä pudottaudun kesken matkan omille teilleni.Tuoreella pikkubandiitilla olen liikenteessä. Viestejä seuranneena totesin että terveydenhuoltoalan ihmisiä voidaan ajeluilla tarvita
biggrin.gif
. Toivottavasti ei tälläkertaa. Jos tarvitaan, katson muualle
wink.gif

crazy.gif
Kyllä perässä pysyy, mennään rauhallisesti.
Arvelisin että menossa oleva Jukolan viesti voi helposti aiheuttaa tavallista enemmän liikennettä ja sitämyötä myös kukkimista myös pikkuteillä Hyvinkään kulmilla.

Jos joku reittitiedoston haluaa niin laittakaa sähkö-postiosoitteita Privalla.
No mä lähden sitten pyttikselle Hämeenlinnaan, jos siellä niitä ravintolalaivoja vielä on/ pyttistä listalla.
Eli mukana..
sport05.gif

Back