Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tepsiny mulla ainakaan nitromorse pulverimaaliin.Olisikohan maalinpoistoaine kova sana?
Olisiko "jorilla" laittaa kuvaa vanteista?Jos meinaat kiillottaa vanteet kokonaan, niin on suhteellisen isotöinen homma. Puolat/keskiöt ja pienet koloset tuppaavat olemaan v-mäiset kiillottaa. Talvella on tietysti yleensä luppoaikaa..
Jos meinaat kiillottaa vanteet reunat, niin sitten huomattavasti iisimpi jopi. Santapaperilla 600, 800, 1000, 1200 vedellä, sitten lumppulaikkaa ja kiillotustököttiä. Itse tein omaan räpättimeen näin, eikä ollut mikään paha homma. Aikaa meni ehkäpä 3 tuntia/molemmat vanteet.
Tasapainotuksessa voi käyttää tasapainotuskoneen asetusta, jossa se laskee vain yhden painoköntin mukaan ja vanteen keskelle. Käytännössä laitetaan kiiltävät liimapainot vanteen keski"vallin" molemmin puolin. Eikä kyllä tärise, tai sitten jollain on tasapainotuspeppu =) Näin jää kiillotettu reuna kliiniksi...Sepä onkin mielenkiintoinen kysymys nuo tasapainotus klöntit kiillotetussa vanteessa.Pakko kait ne on siihen panna,vaikkei kyllä mitkään kovin sexyn näköset olekkaan
Tuossa on pari fotoa moposta, mutta en muista, näkyykö vanteen reunat miten selvästi, kun tämä ihanainen työpaikan nettiselain ei päästä mua kattomaan noita sivuja..Olisiko "jorilla" laittaa kuvaa vanteista?Jos meinaat kiillottaa vanteet kokonaan, niin on suhteellisen isotöinen homma. Puolat/keskiöt ja pienet koloset tuppaavat olemaan v-mäiset kiillottaa. Talvella on tietysti yleensä luppoaikaa..
Jos meinaat kiillottaa vanteet reunat, niin sitten huomattavasti iisimpi jopi. Santapaperilla 600, 800, 1000, 1200 vedellä, sitten lumppulaikkaa ja kiillotustököttiä. Itse tein omaan räpättimeen näin, eikä ollut mikään paha homma. Aikaa meni ehkäpä 3 tuntia/molemmat vanteet.
Kiinnostais vaan nähdä lopputulos![]()
Juttelin tossa erään rengasmiehen kanssa, joka harrastaa pyöriä, "tehoja lisää, tehoja lisää tyyliin", niin hän sanoi ettei ikinä oo tasapainottanu renkaita eikä kuulemma oo mitään haitannu?? Tällä ukolla on autorenkasliike jossa vaihtaa joskus mopottimen kumeja vanteelle. Siellä kävin itekki kumin vaihdattamassa, otti muutaman €uron, mut tasapainotusta ei sen vehkeil pysty mp-renkaisiin duunaan. Ite painelin sit kuitenkin renkaineni MP-Jäppiselle, joka muutamaa €uroo vastaan tasapainotti.Vaikuttaakos tuo tasapainoituksen poisto minkä verran ajo-ominaisuuksiin?