• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Varaosat verkosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crassus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Crassus

New member
Onko Suomessa Triumph varaosia netissä myyvää tahoa (hinnat esillä)? Tällä tarkoitan ettei tarvi käydä tiskiltä kyselemässä hintoja erikseen. En ole löytänyt itse, mutta ajattelin vielä kysyä. Ostaisin mielellään kotimaasta, mutta worldoftriumph tarjoaa selkeät hinnat ja nopean toimituksen eikä tarvi nähdä mitään vaivaa. Tällä kertaa tarve on ihan service kitille eli filtterit, tulpat jne. Yhdestä kotimaisesta huollosta kyselin huoltohintaa, mutta kun siihenkään ei saanut sähköpostilla vastauksia tarkennusten jälkeen niin pitäköön tunkkinsa...

Ei ole löytynyt yhtään ja taitaa trumpan menekki olla sen verta vähäistä ja markkina-alue marginaalinen, ettei kannata laittaa suomalaista palvelua. Ei ole suomalaista nettisaittiakaan enää, vaan Ruottin lipun alla joutuu netissä asioimaan:(

Suomessa olevista marmoritiskeiltä ei saa / voi ostaa mitään, palvelu anuksesta, toimitus kestää kauemmin kun kesä ja hinta on ihan pilvissä sekä useimmiten osat ei sovi.
Vetäävät vielä herneet nenään kun sanot hinnasta jotakin.

Onko Suomessa Triumph varaosia netissä myyvää tahoa (hinnat esillä)? Tällä tarkoitan ettei tarvi käydä tiskiltä kyselemässä hintoja erikseen. En ole löytänyt itse, mutta ajattelin vielä kysyä. Ostaisin mielellään kotimaasta, mutta worldoftriumph tarjoaa selkeät hinnat ja nopean toimituksen eikä tarvi nähdä mitään vaivaa. Tällä kertaa tarve on ihan service kitille eli filtterit, tulpat jne. Yhdestä kotimaisesta huollosta kyselin huoltohintaa, mutta kun siihenkään ei saanut sähköpostilla vastauksia tarkennusten jälkeen niin pitäköön tunkkinsa...

Briteistä, eBayn:n kautta olen tilannut tulpat ja ilmanputsarin. Ainakin Huolto-Kaksikko J-P Laine Oy (Jämsä), lupasi asentaa ko. tarvikkeet huollon yhteydessä. Pyörä: Tiger 800

Jeps, kiitoksia. Näin ajattelinkin. Tilaan osat ulkomailta ja asennan itse (kuten on tehty nestevaihtojen sun muidenkin kanssa). Paja saa tarkistaa venttiilivälykset erikseen ellen päädy tekemään osaavan kaverin kanssa.

Minä olen hankkinut huolto-osat ihan kotimaisista tarvikeliikkeistä ja hyvin on löytynyt. Onneksi jarrupalat, suodattimet ja yms kulutusosat ovat samoja kuin japseissakin. Mm etustefat löytyi Motonetin hyllystä, suodattimet Stormilta, samoin ketju-rataspaketti ja pyöränlaakerit laakerikaupasta. Varaosien suhteen onkin hankalempaa. Marmoritiskeihin en juurikaan menisi nojailemaan. Wordloftriumph.com on todella hyvä hankintakanava. Toimitukset nopeita ja hinnoittelu tuntuu kohtuulliselta. Pyöräni on Sprint RS vm -02.

Back